Beef en Steak

Op zoek naar een Ofyr achtige bbq

Revers88

Gemarineerd
Voor een kado voor iemand ben ik op zoek naar een OFYR achtige grill ring. Of te wel een ring waarin in het midden met hout of houtskool/briketten verwarmd kunnen worden.

Deze moet uiteraard ook op hoogte zijn.
Welke merken zijn er en kan iemand hier advies in geven? Het budget is 1000,-.

Wat ik nu o.a tegen kom:
Ofyr classic 75
Bonfeu bonbiza xl
Baste stand
RJ royal plancha
Refire onyx
Vova bolora

Veel merken/look alikes, maar waar doen we verstandig aan?

Dank alvast!

Ik weet niet hoe hoog het moet worden, maar ik zie in je handtekening dat je een Weber 57 cm kogel hebt en daar heb je ook dit soort ringen voor, bijvoorbeeld deze waar ik al een tijdje op zit te azen:

Ik weet niet hoe hoog het moet worden, maar ik zie in je handtekening dat je een Weber 57 cm kogel hebt en daar heb je ook dit soort ringen voor, bijvoorbeeld deze waar ik al een tijdje op zit te azen:

Klopt, maar het is niet voor mijzelf, maar als kado voor iemand anders. Het moet wel echt een standalone vuurplaat worden.

Klopt, maar het is niet voor mijzelf, maar als kado voor iemand anders. Het moet wel echt een standalone vuurplaat worden.
Die hebben ze ook, misschien een extra alternatief voor je lijtsje:

Hou ook rekening met de dikte van de bakplaat, veel van die replica's of goedkope toestellen hebben maar een plaat van 0,50 cm of dunner, je zou toch minstens 1 cm dikte moeten hebben.

En zelfs met een plaat van minstens 1 cm moet je dan nog weten hoe je het de eerste keer moet gebruiken of je zit met een plaat die voor altijd scheef getrokken is. Ik heb namelijk zo'n zelf gebouwd toestel en heb mij indertijd goed ingelezen.

Terug
Bovenaan Onderaan