Beef en Steak

Ook maar even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter xeo
  • Startdatum Startdatum

xeo

Tondelzoeker
Hey allemaal,

Mijn naam is Bert en ik ben 34 jaar oud. Op dit moment woon ik in het mooie Empel samen met mijn vrouw en dochter.

Tot op heden heb ik mijn vlees bereid via sous vide, vooral omdat het heel gemakkelijk is. Nu wil ik de stap maken om wat "complexere" dingen te maken en zodoende wil ik van BBQen mijn hobby maken. De laatste paar jaar heb ik vooral met een Weber gewerkt voor het simpele grill werk. Afgelopen week heb ik een kamado gekocht voor het echte werk. Ook het boek van Noskos is onderweg zodat ik een solide basis heb om te beginnen.

Ik hoop veel van jullie te leren en ook mijn ervaringen met jullie te delen.

Hoi Bert, welkom bij het Genootschap.

Hallo Bert.
Welkom bij het genootschap veel plezier hier jammer dat je denkt dat je op een Weber geen "complexere" gerechten kunt maken al geef ik gelijk toe dat de vuur/temperatuur controle op een kamado "als je hem eenmaal door hebt" simpeler is dan op een stalen kogel.
Voor de rest is het maken van lekkere dingen niet aan de Q maar aan het ventje die hem bediend.
Het boek van Noskos is een prima keus staan heel veel interessante dingen in ook om later nog eens terug te kijken als eens wat zoekt.

Laatst bewerkt:
Heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan