BasBQ
Beef en Steak

Ook maar een banaan met rolo geprobeerd ;-)

I

iDon

Gast
Geen verkeerd toetjel !!  ;D

67bb4da38b618839a0adfebf414bca3c_zps641d6b07.jpg


 
Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet gaat niet meer op hier.. ;)
 
Lekker, is alweer een tijdje geleden dat ik ze gemaakt heb.
 
Lekker
 
mijn kinderen houden hier wel van
 
Ja was echt lekker. Leuke is dat je kan vari?ren qua ingredi?nten ! Had nu geen Malibu dus moest ik het doen met JD (wat overigens erg lekker was!)
 
Ziet er goed uit.
Ik vond het toen een beetje te zoet naar mijn smaak, maar de combinatie van banaan en rolo smaakte wel lekker
Al waren de jongens, als ik me niet vergis, het er niet helemaal mee eens.
 
scheutje rum erover is ook heerlijk, en de alcohol verdampt dus ook de kids mogen het hebben  ;)
 
RedFox zei:
scheutje rum erover is ook heerlijk, en de alcohol verdampt dus ook de kids mogen het hebben  ;)

Is niet helemaal waar, afhankelijk v/d bereiding blijft er 5-85 % achter, ik denk ik meldt het maar ff
 
Boldeagle zei:
RedFox zei:
scheutje rum erover is ook heerlijk, en de alcohol verdampt dus ook de kids mogen het hebben  ;)

Is niet helemaal waar, afhankelijk v/d bereiding blijft er 5-85 % achter, ik denk ik meldt het maar ff

Gewoon aan de kidz geven, slapen ze lekker van.  ;)
 
Nosmo zei:
Boldeagle zei:
RedFox zei:
scheutje rum erover is ook heerlijk, en de alcohol verdampt dus ook de kids mogen het hebben  ;)

Is niet helemaal waar, afhankelijk v/d bereiding blijft er 5-85 % achter, ik denk ik meldt het maar ff

Gewoon aan de kidz geven, slapen ze lekker van.  ;)

Dat dan weer wel  ;D ;D
 
Die 5-85% die overblijft van die fles is toch niet afhankelijk van de bereiding, maar hoe oud je kids zijn? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan