Beef en Steak

Ook ik stel mij voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Symme
  • Startdatum Startdatum
S

Symme

Gast
Goedenavond Allen,

Mijn naam is Symon en ik ben dit jaar begonnen met "serieus" barbecue?n en niet alleen maar de welbekende sat?-stokjes direct boven het vuur.

Ik heb op dit moment een goedkope Weber imitatie bbq staan, en ik zit te denken om iets serieuzer materiaal te gaan kopen (en krijgen  ;) ) en zodoende dat ik hier lid ben geworden om mij wat in te lezen aangaande de verschillende bbq's.

Uiteraard heb ik tijdens vorige projectjes (low and slow) de nodige foto's gemaakt, dus dat is misschien leuk om later eens te delen.

Welkom!

Welkom!

Dank allen! Ik ben mij al lichtjes aan het inlezen haha, ik gok dat er zo nog wel een paar avondjes aan zitten te komen... kan ook mooi als er iets ligt te low and slowen op de BBQ  ;)

Uiteraard heb ik tijdens vorige projectjes (low and slow) de nodige foto's gemaakt, dus dat is misschien leuk om later eens te delen.
[/quote]

Van harte welkom Symon.
Wij zijn dol op foto's delen.  ;) !

Wederom allen bedankt voor de hartelijke welkomst woorden, met een beetje geluk gaat dit weekend de nep-Weber weer hitte voelen!

Ik ga maar eens voor de beer-can-chicken uit het boek Smokey Goodness, morgen ook jarig dus ben benieuwd of er nog wat BBQ gerelateerde zaken voorbij komen. (Smokey Goodness 2 bijvoorbeeld h?h?)

Terug
Bovenaan Onderaan