BasBQ
Beef en Steak

Ook Ff voorstellen

R

Ronton

Gast
Hallo,

Ik ben Ronny en sinds vandaag in het bezit van een Weber OTP 47cm 8) ,ik heb al een paar keer als gast meegelezen hier en ik werd steeds enthousiaster over het bbq-en. En de gerechten die hier beschreven staan!!

Vanavond de Weber uitgeprobeerd en wat een positieve ervaring is dat geweest !! Ook mijn vrouw vond het vlees super smaken ,en dit was nog gewoon Ff snel supermarkt vlees...vanaf morgen gaan we het vlees zelf marineren e.d

Ik heb het virus te pakken  :p

Groeten Ronny
 
Hoi Ronny,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Ronnie en heel veel plezier hier!!!!
 
welkom Ronny!
 
Hallo Ronny, welkom hier
 
Ha Ronny, welkom hier!
 
Welkom!
 
hoi Ronny,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom  Ronny, en dat virus is best wel lekker!! ;)
 
Een warm welkom Ronnie!
 
Nou vandaag de spiffs burgers gemaakt :p ze waren in diameter een beetje klein uitgevallen..dus morgen een bus jodekoekeken halen voor een beter vorm..De smaak was wel perfect!!
Daarna nog een burgertje gerubd met smokey bbq en geprobeerd was ook niet verkeerd!
Echt er gaat een nieuwe wereld voor me open..voor vrijdag mijn ouders maar uitgenodigd en ze maar Ff wat lekker voorschotelen  8)

Haha de buren heb ik nooit gehoord over mijn bbq kunsten maar nu riepen ze dat het wel heel lekker rook :D :D...ik dacht bijmezelf wacht maar af wordt nog veel gekker!!

Dus weer enthousiaster geworden!

Groetjes Ronny
 
Haha zo begint de verslaving vorm te krijgen, ik zou nu snel je pinpassen inleveren.

Enne van tijd tot tijd wat over de schutting gooien, voor als de wind een keer de verkeerde kant uit staat en je een slaapkamer volstookt met rook ;)
 
SMaak te pakken zie ik, welkom Ronny!
 
Terug
Bovenaan Onderaan