Beef en Steak

Onze zaterdagdiner met dank aan Noskos

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BarbeMike
  • Startdatum Startdatum
B

BarbeMike

Gast
Gisteravond, zaterdag, genoten van 3 recepten van Noskos, iedereen was helemaal happy.

Als hoofdgerecht Char Siu van Speklapjes en Noskos’ Pork Chop Sandwich, als toetje Mucho Banana Pie. Omdat ik nog wel eens vergeet foto's te maken heb ik soms alleen het begin en de andere keer het eindresultaat. Maar ik wil jullie toch graag laten meegenieten.

Vrijdagavond de speklappen in de marinade gezet
100_3880.jpg


De speklappen indirect op de Q, van de uiteindelijke speklappen geen foto want het werd een beetje chaotisch met die speklappen recht boven het vuur  :-[
100_3891.jpg


De kaiserbroodjes op het vuur voor de Noskos’ Pork Chop Sandwiches
100_3893.jpg


Het ui/champignon-mengsel, smaakt echt fantastisch :P
100_3886.jpg


De filetlapjes op de Q
100_3895.jpg


En het toetje Mucho Banana Pie
100_3896.jpg


100_3901.jpg


Helaas niet alle uiteindelijke gerechten helaas (volgende keer beter), maar wij hebben heerlijk gegeten, de kinderen werden helemaal gek van de Mucho Banana Pie. Bedankt Noskos alles simpel, snel te maken en superlekker.
En vanavond eten we de restjes, hoi, hoi...........

Bedankt voor het kijken.
 
Oh oh oh wat een lekkere dingetjes allemaal zeg
Mooi gedaan hoor
 
Fijn om te horen dat het allemaal in de smaak is gevallen, die bananen taart is ook echt iets voor de kinderen denk ik, heb hem niet voor niets MUCHO banana genoemd, hij is erg heftig ;)

Speklapjes en porkchop sandwiches zijn vaste gerechten hier, eens in de maand maak ik die zeker, soms vaker :D
 
Die taart kende ik nog niet. Die ziet er echt super uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan