Beef en Steak

One-shot injectietube - project "spike" - Flavor Infuser

RedFox

Gerijpt
Voor velen een nieuwtje op de markt, een injectietube genaamd "French's Flavor Infuser" .
In de volgende links is er wat meer in detail over te lezen.

http://www.verpakkingsmanagement.nl/nieuws/8992-injectietube+marineert+vlees+snel+en+gelijkmatig.html
http://www.berryplastics.com/catalog/content/case-study/spike

spike-beauty.jpg

Handig

leuke tip, bedankt voor het delen

Is het al "op de markt" ?? :-O

Handig, maar ik ben niet zo van kant en klaar in een potjes. Zelf maken dan weet ik wat er in zit.

Ik vind ze leuk! Maar ik denk dat een stuk procureur toch lastig injecteren wordt met zo'n tube...

Grappig, wil ze best wel een keer proberen als ik ze in handen krijg

noskos zei:
Ik vind ze leuk! Maar ik denk dat een stuk procureur toch lastig injecteren wordt met zo'n tube...
Helemaal mee eens Dennis, maar toch leuke en voor velen bruikbare oplossing voor "kleinschalig" gebruik.

Ik zie hier toch wel wat problemen mee,

Ten eerste de prijs, een kilo kipfilet is goedkoper dan zo'n spuitje.
Ten tweede, de inhoud ziet er uit als een soort instant jus en we weten allemaal hoe lekker dat smaakt.
Ten derde, ook als je injecteert is 10 minuten marinade tijd te kort.
Ten vierde, het is maar voor eenmalig gebruik dus als je voor 1 a 2 personen eten maakt gooi je de helft of meer weg.

Dus mijn tip van flip, koop een goedkope injector en injecteer je vlees met knor jus uit een potje (of iets wat wel lekker smaakt). ;)

Af gezien van de prijs kan je zelf door hier van  gebruik te maken je onderscheiden van anderen , dat denk ik niet en dan heeft het geen meer waarde .Ik vind het wel een uitvinding want nu kan iedereen er gebruik van maken.

Als je het filmpje bekijkt zie je in die kipfilet echt een paar donkere strepen zitten van de marinade.
Lijk mij dat de smaak op die plek beduidend sterker zal zijn als in de lichte delen die er tussenin zitten, toch?

En toch zou ik het wel een keer willen proberen!

Terug
Bovenaan Onderaan