BasBQ
Beef en Steak

nieuwe wsm 47 voor 329 euro

mooie prijs, je kan ook wachten tot "na" het seizoen, dan gaan ze vaak met 50 % korting weg  ;)
 
Ik ga zeker wachten Leo, ben verliefd op die 57-er geworden! ;)

Mocht ik het eind van "het seizoen" missen, kan je mij tippen voor zo'n kanon?
 
doe ik zeker  :)
 
Bij de Intratuin hadden wij even oogcontact gehad, maar de prijs ... Voor haar zusje had ik vorig jaar ook de helft voor betaald. Tot einde van het seizoen.
IMG_20150530_144407_zpspnqa4txq.jpg


@Leo: kan ik me ook aanmelden?
 
Correct me if I'm wrong, maar veel intratuinen hebben geen 47 of 57 WSM meer op voorraad omdat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt kunnen (behalve aan verstokte Q'ers die tot eind seizoen wachten waaronder ondergetekende)

Daarbij, 20% is nu normaal, 40% op showmodellen (wat ook meer dan prima is)
 
Sander72 zei:
Ik ga zeker wachten Leo, ben verliefd op die 57-er geworden! ;)

Mocht ik het eind van "het seizoen" missen, kan je mij tippen voor zo'n kanon?

Van zo een 57'er ga je echt geen spijt krigen, geloof mij maar...
 
Ray zei:
Sander72 zei:
Ik ga zeker wachten Leo, ben verliefd op die 57-er geworden! ;)

Mocht ik het eind van "het seizoen" missen, kan je mij tippen voor zo'n kanon?

Van zo een 57'er ga je echt geen spijt krigen, geloof mij maar...

Weet ik toch Ray...
 
Holkers zei:
Correct me if I'm wrong, maar veel intratuinen hebben geen 47 of 57 WSM meer op voorraad omdat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt kunnen (behalve aan verstokte Q'ers die tot eind seizoen wachten waaronder ondergetekende)

Daarbij, 20% is nu normaal, 40% op showmodellen (wat ook meer dan prima is)

Dus nu alvast een paar bestellen onder een valse naam en dan niet afhalen? ;)

329 is niet 20%
 
Holkers zei:
Correct me if I'm wrong, maar veel intratuinen hebben geen 47 of 57 WSM meer op voorraad omdat ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt kunnen (behalve aan verstokte Q'ers die tot eind seizoen wachten waaronder ondergetekende)

Daarbij, 20% is nu normaal, 40% op showmodellen (wat ook meer dan prima is)

Dit is ook mijn ervaring van vorig seizoen. Toen heb ik mijn wsm met 40% weten te kopen.
 
Dankzij BBQ Genootschap heb ik vorig jaar een Weber Performer Original bij de Intratuin kunnen scoren voor een leuke prijs. De aanbieding bij fonq.nl is :) nog een paar nachten over slapen. Wie weet.
 
Als het geduld kan bewaren dan zou ik zeker wachten tot ergens september of zo. Intratuin gaat dan de BBQ-afdelingen weer verkleinen om plaats te maken voor het najaarsaanbod (spul waar wij dus over het algemeen geen interesse in hebben  ;) ).
Vorig jaar heb ik daardoor bij de Intratuin in Apeldoorn een WSM 57 (showroom-model 2014 met probe doorvoer) met 50% kunnen krijgen van de adviesprijs dus voor ?275. Als je kan is het dus zeker de moeite waard om te wachten!  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan