BasBQ
Beef en Steak

nieuwe wga

 
 
 

Slange

Sprokkelaar
Berichten
36
Vandaag mijn nieuwe wga ingewijd,



varkenshaasjes op zijn amerikaans ( kant en klaar van de Plus  :-$ )



en dit is het resultaat, fantastisch grilletje, had ik eerder moeten aanschaffen !

 
gefeliciteerd met deze prachtige aankoop, daar ga je heel veel gebruik van maken.
waarom gebruik je houtskool hierin?
 
ik had geen briketten voorhanden en aangezien de haasjes geen uren in de grill moeten dacht ik het zo goed opgelost te hebben. Briketten worden morgen bij de sligro gehaald, voldoen cocosbriketten of moet ik die weberstenen gebruiken?
 
Kokos!! En mooie stukjes vlees hoor!
 
Mooi zo'n WGA ik wil er ook 1. Lekker stukje vlees ook!
 
Gefeliciteerd met je WGA, daar ga je nog heel veel feestjes mee beleven!
 
De WGA is een super Q!! Staat hier bijna dagelijks te burnen!!
 
Die haasjes zien er keurig gegaard uit. Dat blieven wij wel ;)
Veel plezier met je WGA. Als je er een beetje zuinig op bent ga je daar heel erg lang lol van hebben!
 
Gefeliciteerd met je aanwinst! Mooie haasjes ook!
 
Helemaal goed, zowel de WGA als de haasjes!
 
Lekker stukje vlees, en ik zou kokosbriketten halen.
 
fijn ding, ik heb er al jaren plezier van .
TIP : je hebt hem op een mooi tafeltje staan , als je die heel wilt houden zet dan onder je WGA een afgedankte bakplaat oid.
of beter , stoeptegel , bakplaat , WGA . zo blijven je spullen mooi ( en minder brandgevaar )
 
Vandaag briketten gaan halen bij de Sligro maar ondanks dat ze adverteren met kokosbriketten alleen de gewone te verkrijgen ( althans vandaag ) Dus toch met een zak weberstenen naar huis en tjonge jonge wat zijn die dingen moeilijk aan te krijgen. ( firestarter is onderweg)
Met de gasbrander alsnog de zaak aangestoken en twee heerlijke zalmforellen die naar mij aan het knipogen waren bij de visafdeling meegenomen en met wat kruiden en witte wijn op wga en met veel smaak opgegeten. Ik had ook wat appelhout op de kooltjes gegooid voor een beetje rooksmaak.





Mijn dochter vond ze zo lekker dat ze met de volgende vis aan kwam zetten om te bakken  :-O

 
Ik heb ook telkens dat ik van sligro leiden door moet rijden naar sligro fore park (denhaag)voor kokos briketten
 
Mooie Q , snap alleen het weglaten van de handvaten niet van Weber  :(
 
Slange zei:
Vandaag briketten gaan halen bij de Sligro maar ondanks dat ze adverteren met kokosbriketten alleen de gewone te verkrijgen ( althans vandaag )
Bij Sligro in Den Bosch stond afgelopen zaterdag een volle pallet met de kokosnootbriketten, en "omdat ik er toch was" had ik alvast 2 zakken meegenomen omdat ik bijna door mijn Flamy Coco's heen ben.
(die komen in Belgi? altijd net voor pasen weer in het "rek")
Vanaf komende donderdag 3 april zijn de kokosnootbriketten bij Sligro in de aanbieding @ EUR 8,95 per 10kg, aldus de nieuwe folder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan