Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weinig verschil met een oven..
Het ‘spelen met vuur’ is er niet meer.
Ehhh, verklaar je nader. Wellicht als je de controller ook het opwarmen laat doen (veel meer lucht door de q), maar als de q eenmaal op temperatuur is zou het niks uit moeten maken. Er komt x energie vrij om op temperatuur y te blijven. Met of zonder controller zou niet uit moeten maken.Het bepaart je ook nog eens houtskool zonder controller
Door de geforceerde lucht gaat je brandstof gewoon harder, als de BBQ op temperatuur is doet de Fan inderdaad niks en dan maakt het niet uit, maar zodra de fan weer gaat draaien heb je weer geforceerde lucht en gaat de verbranding sneller, door die geforceerde luchtstroom gaat er ook meer warmte boven uit de schoorsteen dan met normale trek.Ehhh, verklaar je nader. Wellicht als je de controller ook het opwarmen laat doen (veel meer lucht door de q), maar als de q eenmaal op temperatuur is zou het niks uit moeten maken. Er komt x energie vrij om op temperatuur y te blijven. Met of zonder controller zou niet uit moeten maken.
Denk dat die controller dan ook juist de gebruiker kan ontlasten hierbij .Lijkt mij wel tof. Kunnen schakelen tussen manueel of automatisch is prettig en maakt m veelzijdig.
Tof dat ze doorontwikkelen, al vraag ik mij af in hoeverre deze ontwikkelingen bijdragen aan een beter product (voedsel). Ik ben toch vaak zeer tevreden met het eten van mijn Grill Guru en bij mindere resultaten ligt het vaak aan de gebruiker
Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
Zoals Basterd met z’n dop
De verbetering van de dop had ik nog niet gezien. Heb het nu snel bekeken maar zoals ik het nu zie hebben ze dus de binnenkant van de dop (binnengedeelte) niet geverfd. op zich een goede stap alleen het buitenste gedeelte van de binnenzijde is wel nog geverfd en bij mij begint dat ook af te bladderen na verloop van tijd dus volgens mij is het probleem dan pas deels verholpen.Heb het filmpje nog eens goed bekeken en werd toch een beetje verliefd .
Behalve dat de controller niet verplicht gebruikt moet worden hebben ze de kolenmand weer verbeterd (was al goed) en ook de tand die het vasthoud ook verbeterd. De handvaten zijn ook een aanwinst. Het bladeren van de dop is ook slim opgelost.
Dit laat voor mij toch zien dat KJ een merk is dat niet achterover leunt of keer op keer vergeet om fouten te verbeteren. Zoals Basterd met z’n dop.