Zoals het hoort zal ik me ook even voorstellen. Als gelegenheids- en amateur BBQ'er met een stokoude Brinkmann Smoke 'n Pit zie ik allerlei mooie dingen gebeuren waar ik zelf ook mee aan de slag wil. Momenteel woon ik op een flatje waar regelmatig BBQ'en ivm balkon geen optie is, maar over 2-3 weken ga ik verhuizen naar een nieuw huis en heuse tuin!
Gezien alles wat daar om heen geregeld moet worden zal het niet snel tot een BBQ en foto's komen, maar dat volgt zeker op de duur. Tot die tijd lees ik lekker mee, goed verdiepen en dan aan de slag. Ik zal proberen de zoekfunctie van het forum te gebruiken en proberen niet de beginnersvragen te stellen die al tig keer langs gekomen zijn
Groet uit Wageningen,
Remco
Gezien alles wat daar om heen geregeld moet worden zal het niet snel tot een BBQ en foto's komen, maar dat volgt zeker op de duur. Tot die tijd lees ik lekker mee, goed verdiepen en dan aan de slag. Ik zal proberen de zoekfunctie van het forum te gebruiken en proberen niet de beginnersvragen te stellen die al tig keer langs gekomen zijn

Groet uit Wageningen,
Remco