Beef en Steak

Nieuw

elfies

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Ik ben Marnix, 54 en woon in H.I. Ambacht.
Heb zo’n 2 jaar een grill guru large gehad en deze onlangs ingeruild voor een Bastard urban large.
Heel fijn ding behalve de top cap, deze lekt zuurstof en daardoor gaat m’n bastard niet uit.
Inmiddels gemeld, dus ben benieuwd.

Volgde dit forum al even maar heb me nu dus aangemeld.

Welkom hier .
Die topcap kan inderdaad wel een dingetje zijn , maar geen nood het kan schijnbaar wel goed .
Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad en meerdere kennissen hebben ook een bastard maar ook geen problemen mee .
Onder garantie een nieuwe vragen .

Welkom hier .
Die topcap kan inderdaad wel een dingetje zijn , maar geen nood het kan schijnbaar wel goed .
Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad en meerdere kennissen hebben ook een bastard maar ook geen problemen mee .
Onder garantie een nieuwe vragen .
Goed om te horen! Heb het inderdaad gemeld dus ga er vanuit dat ik een nieuwe ga krijgen.
Tot die tijd maar aan de slag met alu folie.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Welkom Marnix!

Dank allen. Voor nu heb ik een trucje toegepast wat ik ergens heb gelezen.
Heb gruis van m’n kolen gemengd met lijnzaadolie tot een dik papje.
Hier de top cap mee ingesmeerd en de speling is nu weg.

Vanavond pulled chicken maken, daarna eens zien of de bastard dooft.
Voor zo’n dure bbq zou het niet mogen, maar heb er alle vertrouwen in dat het opgelost wordt.
Las hier op het forum dat de vx top cap ook past dus wie weet is dat in de toekomst ook nog een optie.

Las hier op het forum dat de vx top cap ook past dus wie weet is dat in de toekomst ook nog een optie.
Ook die cap is niet vrij van problemen. Komende maandag mag ik een nieuwe cap voor mijn vx in ontvangst nemen. Mijn cap lekt ook namelijk. Maar een mailtje met voorbeelden naar de klantenservice is dus voldoende.

Ook die cap is niet vrij van problemen. Komende maandag mag ik een nieuwe cap voor mijn vx in ontvangst nemen. Mijn cap lekt ook namelijk. Maar een mailtje met voorbeelden naar de klantenservice is dus voldoende.
Da’s wel slecht dan. In de promo film hebben ze het over alle verbeteringen, ook betreffende de top cap.
Ik was er vanuit gegaan dat ze dan ook meteen alle kwaaltjes eruit gehaald hadden…..maar niet dus.

Dat is wel gek , deze cap kun je vanonder aandraaien en zit een veer tussen om op spanning te houden. Of is hij verkeerd gegoten dat er een slag in zit .
Ps , wil je hem verkopen heb ik wellicht belang bij 😄

Dat is wel gek , deze cap kun je vanonder aandraaien en zit een veer tussen om op spanning te houden. Of is hij verkeerd gegoten dat er een slag in zit .
Ps , wil je hem verkopen heb ik wellicht belang bij
Hmm..daar heb ik eerlijk gezegd niet eens naar gekeken. Ik zal eens kijken of ik daar iets mee kan. En als ik er dan een over heb..dan laat ik dat wel weten.

Verstuurd vanaf mijn SM-F936B met Tapatalk

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Filmpje verstuurd naar en bericht van Bastard gekregen dat ik vanaf vrijdag as m'n nieuwe top cap kan verwachten.
Prima service dus.

Welkom Marnix!
Dat probleem klinken niet onbekend.
Ik had het zelf ook voor en heb ook die truc toegepast. (Die staat zelfs op de site van the bastard tussen de hulp sectie)
Daarnaast had ik ook nog de schuif die valse lucht trok.

Maar eens dat alles van de baan is, ga je er veel plezier aan beleven!

Terug
Bovenaan Onderaan