Beef en Steak

Nieuw op het forum, relatief nieuw in de BBQ-wereld

Roybehindthegrill

Tondelzoeker
Goedemorgen mede BBQ-fanaten,

Aangestoken met het BBQ-fanatisme door mijn schoonbroer, ben ik nu ongeveer 1 jaar in het bezit van een XL Grill Guru en voor afgelopen vaderdag nog een S'je erbij gekregen voor de side dishes.

Begonnen met de basics; brisket, spareribs (3-2-1-methode), picanha, buikspek.
Nu steeds verder aan het experimenteren met eigengemaakte rubs, pekelen, smoken en sinds kort ook het zelf dry-agen van vlees!

Foto's van de prestaties;
WhatsApp Image 2024-12-03 at 12.44.17.jpeg

WhatsApp Image 2024-12-03 at 12.44.17 (3).jpeg

WhatsApp Image 2024-12-03 at 12.44.17 (1).jpeg

Ik ben wel een goed-weer BBQ'er vanwaar dat er in de winter wat minder bereid word, maar die tijd gebruik ik nu voor het bouwen van de buitenkeuken. Waar ik graag alvast wat voortgang foto's met jullie wil delen;

WhatsApp Image 2024-12-03 at 12.41.03.jpeg

WhatsApp Image 2024-12-03 at 12.41.21.jpeg

To do aan de buitenkeuken; (nog heel veel haha)
- Zelf de betonnen bladen storten
- Betonblokken afwerken met eiken hout
- Dak dicht leggen met OSB + EPDM
- Muren dichtmaken met zweeds rabat
- Neon letter sign ontwerpen + monteren

Zal proberen de voortgang van de verbouwing bij te houden mochten jullie dat leuk vinden!

Voor komende zomer hoop ik nog veel gerechten van dit forum te kunnen gaan maken en ben ik vooral benieuwd of jullie nog tips hebben voor de buitenkeuken!
Overigens mocht ik dingen in het verkeerde topic posten (had ik ook al een handje aan op het carclean-forum) dat hoor ik dit natuurlijk graag!

Welkom!

Welkom! Dat wordt een mooi plekje! Een afdak of plek om droog te staan gaat je heel veel "zuivere BBQ tijd"opleveren!!

Welkom Roy, veel plezier en inspiratie hier!

Welkom bij het genootschap! leuk die diy projecten 😄 vooral blijven delen

Welkom Roy. Mooi plekje ben je zo aan het maken. daar ga je plezier aan beleven!!

Welkom Roy, mooi project die buitenkeuken

Terug
Bovenaan Onderaan