BasBQ
Beef en Steak

Nieuw op dit forum

B

BakkerBart

Gast
Net nieuw op dit forum en precies op tijd om me nog even te registreren voor de DPR. Al een tijdje aan het azen en nu gaat het toch echt gebeuren!  ;D
 
Welkom BakkerBart! Veel plezier hier!
 
welkom Bart! verras ons met lekkere broodgerechten van de Q!
 
Hoi Bart,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hallo Bart, welkom hier
 
hoi Bart,

welkom bij dit edele genootschap
 
Kijk eens aan Bakker Bart gaat ook al op de pizza's.
Welkom hier
 
Dank voor jullie warm welkom! Ik ben al een beetje aan het rondneuzen geweest en er zijn al veel onderwerpen aan de orde gekomen. Zoals bekend heb ik me op de lijst gezet voor de DPR. Ik ben erg benieuwd hoe deze zal bevallen. Mijn pizza's worden steeds beter. Nu op naar de perfecte pizza!
 
toch ben ik wel benieuwd naar wat meer informatie bakkerBart,

Zo krijgen de leden (ik in ieder geval) een beetje het idee dat je je alleen maar voor de DPR aanmeld.
overtuig me ervan dat het niet zo is en wie je bent wat je aan bbq ervaring hebt en wat voor bbq enz enz  :)
 
Terechte opmerking Leo!
Afgelopen jaar heb ik een one touch 57 premium van Weber gekocht. Mijn oude BBQ (cowboygrill) bij het oud ijzer..
Sinds die tijd ben ik aan het ontdekken. Van de sat? tot ossenhaas en van zalm tot bruschetta. En van houtskool tot cocos briketten etc. Ook probeer ik groenten te bereiden in Alu schaaltjes.

Vanuit mijn vakgebied (brood en banketbakker) heb ik uit nieuwsgierigheid een pizzasteen gekocht. Dit met de intentie om pizza en brood te gaan bakken op de BBQ.  Bij het zoeken naar meer info over het opstoken van de BBQ stuitte ik op de pizzaring. Vandaar mijn interesse hiervoor.

Ik hoop veel van jullie te kunnen leren en zal mijn ervaringen met jullie delen.

 
kijk, gezellig Bart,
Nogmaals welkom hier op het gezellige genootschap.
Er staat hier heel veel info en dingen die je niet kan vinden of niet weet moet je gewoon vragen, ik weet zeker dat je er antwoord op krijgt.
Geniet lekker hier, doe lekker mee en post je foto's van wat j van de bbq tovert, daar zijn we hier dol op  :)
 
Welkom op het lekkerste forum van nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan