Beef en Steak

nieuw nieuw nieuw

• Onderwerp starter Onderwerp starter sweep
  • Startdatum Startdatum
S

sweep

Gast
Hallo BBQ genootschap,

Mijn naam is Ton, ben bovengemiddeld ge?nteresseerd is kookkunst en wil graag wat spannender zaken verrichten op de barbecue. Stap 1 is een verstandige en goede keuze maken bij de aanschaf van een nieuwe BBQ. Het antwoord hoop ik hier te vinden evenals allerhande tips en trucs om de zwarte band in BBQen te halen.

Groeten,4
Ton

Ha Ton, welkom hier, gezellig dat je er bent.
Heb je al een BBQ op het oog? Waar gaat je voorkeur naar uit? Briketten, houtskool, gas?
Roept U maar, dan komt er vast antwoord, zo gaat dat hier ;)

hoi Ton,

welkom bij dit dele genootschap.
Zoals Dominique al zei heb je al iets op het ook?
vraag gerust, je vraagt nooit teveel en domme vragen bestaan er niet.
Kijk rustig rond

Ton, welkom bij het BBQ Genootschap.

Kijk eens goed rond naar de gerechten die hier voorbij komen, kijk dan bij de gerechten die jij ook zou willen bereiden welke barbecue gebruikt wordt dan krijg je al een beter idee van welke barbecue bij je past.

Veel plezier hier, en stel gerust vragen.

Welkom Ton

Met deze prachtige tips, moet je toch een eind kunnen komen.

Suc6 met je keuze, en laat ons maar mooie gerechten zien, met een hoop foto's

Mac

Welkom op het BBQ genootschap forum :)

dank jullie wel voor het warme welkom!
In de link van Noskos heb ik mijn eerste antwoord al gevonden. Ik heb de neiging door te slaan in dingen waar ik enthousiast over ben en was geneigd van de WGA meteen door te stoten naar een big green egg achtige. Afgezien van de budgettaire bezwaren lijkt het me zeer verstandig om uit te kijken naar een 57cm weber, deze volledig onder de knie te krijgen en als ik dan nog zo enthousiast ben te gaan sparen voor iets uit de champions league.
Eerst op vakantie, dan een weber en een mooie nazomer in met al het moois op dit forum.
Groeten,
Ton

Met zo'n weber kun je heel goed uit de voeten hoor, heb er nu 7 jaar ??n en het blijft een fijne barbecue. Heb ook een Big Green Egg te leen en dat is dan weer net allemaal wat mooier maar als instap model kun je prima met zo'n bolletje kijken of het je allemaal bevalt.

sweep zei:
Ik heb de neiging door te slaan in dingen waar ik enthousiast over ben en was geneigd van de WGA meteen door te stoten naar een big green egg achtige.
Groeten,
Ton

O? Nou dan ben je onder gelijken hier..... Deze neiging hebben er meer hier. Ik niet hoor, ik kan me goed beheersen ( en ik heb weer een gat in mijn scherm, Pinokkio). Ik zeg, kijk vooral ook op MP, Frits screent dat zeer regelmatig en zet vaak linkjes hier http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=5.0  neer. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen :)

Welkom Ton, Ik weber al zo'n 14 tevreden jaren en als ze versleten zijn wil ik ook bij de grote jongens gaan horen. ik vermoed dat dit binnen de 25 jaar is  :P

Welkom en veel plezier. Fijne vakantie!

Hoi Ton, welkom en veel plezier hier

kon niet wachten tot na de vakantie, ben een gelukkige bezitter van een weber OTG 57 cm.
moink balls, check
geweldige cajun kip uit barbecue en plancha, check
zalm van de rookplank, check.
wat een geweldig speeltje!!!!

Eeeh, ik mis wat.... Oh ja, foto's :) Gefeliciteerd met je nieuwe bbq, daar heb je jaren lol van!

gefeliciteerd met je bbq, ook ik ben erg geinterrsseert in je foto's  :D

Terug
Bovenaan Onderaan