Beef en Steak

Nieuw lid en op zoek naar een nieuwe BBQ

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ben
  • Startdatum Startdatum
B

Ben

Gast
Goedenavond allemaal, bedankt voor het accepteren van mijn lidmaatschap.

Mijn naam is Ben, ik kom uit Purmerend, 31 jaar oud en op dit moment zie ik door de bomen het bos niet meer in mijn zoektocht naar een nieuwe BBQ voor het low & slow garen van grotere stukken vlees.

Als iemand mij alvast naar het juiste forum kan wijzen voor mensen die met vragen zitten over de aanschaf/keuzes dan bij voorbaat dank!

Ik heb inmiddels het forum al behoorlijk doorgespit, net als de rest van het internet maar er is inmiddels zoveel mogelijk, dat ik heel erg twijfel wat de juiste keuze is.

Welkom

Hoi Ben.

Hartelijk welkom bij dit edele genootschap.

De juiste keus van een voor nieuwe bbq is inderdaad best wel lastig en is heel erg afhankelijk van wat je er op wil gaan bereiden en je budget.
Veel over lezen op dit forum zal zeker helpen in het maken van een goede keus.  :) !

Grts,

Hans.

Welkom hier

Het is ook afhankelijk van je budget. Uds is goedkoop, maar wel zelf bouwen, wsm is duurder, maar kant en klaar te koop en werkt geweldig. Een keramische bbq is veelzijdig en super zuinig maar ook flink aan de prijs.

Met een gewone weber kettle kan je ook low en slow, maar dat vergt wel wat meer tijd en ervaring. Voordeel is dat je met een kettle ook high en fast kan.

Succes

Welkom!

Welkom!

Zoals sommige al hebben aan gegeven, het ligt aan een aantal dingen dat de richting bepaald wat je aan zou kunnen schaffen.

1) Wat wil je er mee
2) budget

als je op deze 2 vragen een antwoord hebt dan kom je al een stuk beter in de richting. En dan zijn er hier genoeg mensen die je hier van info kunnen voorzien. Al is het hier hetzelfde als met bvb auto's , sommige willen alleen mercedes......

siempie zei:
Welkom!

Zoals sommige al hebben aan gegeven, het ligt aan een aantal dingen dat de richting bepaald wat je aan zou kunnen schaffen.

1) Wat wil je er mee
2) budget

als je op deze 2 vragen een antwoord hebt dan kom je al een stuk beter in de richting. En dan zijn er hier genoeg mensen die je hier van info kunnen voorzien. Al is het hier hetzelfde als met bvb auto's , sommige willen alleen mercedes......

Helemaal gelijk, ook met een V.W. polo kom je van hier naar daar op het moment dat jij het wilt.
Alleen rijd een Mercedes toch wel iets prettiger moet ik toegeven.  :D !

Ben, welkom bij de club. Aan wat voor barbecue denk je op dit moment?

Welkom Ben!

Je kan een kijkje nemen bij Intratuin Zuid-Oostbeemster of die in Zwaag. Je kan ook ff kijken bij Slagerij Jonkman die heeft een Monolith in de winkel staan. Kim of Ingmar wil vast wel wat uitleg geven.

Terug
Bovenaan Onderaan