Beef en Steak

Nieuw en gelijk een vraag

Scheveningen1980

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Wat een hoop interessante onderpen en bijdragen op dit forum. Zelf heb ik altijd een Weber gebruikt, en ga nu over naar een Kamado.
Ik twijfel tussen de Urban Chef (UC) Deluxe Large (Intratuin) of de Grill Guru (GR)Large (Hornbach). Ik zag dat de UC een nieuwe band ipv vilt heeft en drie veren bij de sluiting tov twee bij de GR.

Iemand nog advies tussen deze twee?

Alvast bedankt.

Welkom op het Genootschap.

Voor de keuze zou ik vooral even gaan ‘voelen’. De hoeveelheid veten is leuk maar als het met meer veren moeilijker open gaat dan met minder wat zegt het dan.
De garantie is ook heel belangrijk. Het blijft een keramische barbecue en daar kan wel eens een productie fout inzitten.
Wat je wil weten is wat er onder de garantie valt, hoe wordt het opgelost, moet je het zelf gaan brengen of halen ze het op.

Succes met je keuze.

Ik zou ook kijken naar het systeem. Hiermee bedoel ik hoe hangen de roosters in de kamado en hoe wissel je tussen direct, indirect of van rooster naar bakplaat.

Wat je fijn vindt is ook persoonlijk.

Bedankt. Ik heb besloten om beide niet aan te schaffen. De intratuin versie voelde trouwens een stuk beter aan, vond ik, dan de Grill Guru.
Ik ga nog even kijken bij de Joe, maar ben erg gecharmeerd van de Bastard tot op heden. Deze voelt gewoon lekker stevig aan.

Bedankt. Ik heb besloten om beide niet aan te schaffen. De intratuin versie voelde trouwens een stuk beter aan, vond ik, dan de Grill Guru.
Ik ga nog even kijken bij de Joe, maar ben erg gecharmeerd van de Bastard tot op heden. Deze voelt gewoon lekker stevig aan.
Welkom.

Van de Grill guru of de Urban chef naar Kamado Joe of Basterd in de. maat Large ga je wel in een hogere prijsklasse zitten. had je zelf al een budget in gedachte voor je aanschaf .

Ik ben niet eens bij de intratuin geweest eigenlijk haha! Ja de Basterd voelde ook goed maar dat was gewoon te duur voor ons de Joe eigenlijk ook maar goed 🤣🤣

Welkom bij het genootschap.
Succes met je zoektocht naar de juiste kamado.
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid de kamado joe II.

Welkom.

Van de Grill guru of de Urban chef naar Kamado Joe of Basterd in de. maat Large ga je wel in een hogere prijsklasse zitten. had je zelf al een budget in gedachte voor je aanschaf .
Ja, had me er nog niet in verdiept. Maar dat rond de 700€ wel iets te kunnen kopen. Heb t budget al bijgesteld😬

Terug
Bovenaan Onderaan