Volgende stap na het aanmelden is het voorstellen. Bij deze dan maar gelijk. Ik ben Frank en had al een tijdje een gas BBQ en deze was prima voor de burgers, stokjes en visjes. Was ook best overtuigd van het beperkte verschil tussen gas en kolen smaak. Maar met de jaren komt ook de wijsheid en na de nodige overpeinzingen is er nu bij ons thuis een Kamado Joe Classic. Moet zeggen dat dit het beste verjaardagskado sinds jaren is geweest. Door een goed feest te geven gelijk de nodige extra's van mijn lijst kunnen schrappen, dus ready to cook. Ben al even bezig met de nodige experimenten en tijdens de zoektocht naar leuke recepten ook dit forum tegen gekomen. Leuke omgeving om kennis op te doen en te delen (zal in eerste instantie vooral het 1e worden). Heb al veel uitdagingen gezien en ook ondertussen een aardige to do list gemaakt van een hoop van jullie draadjes.
Ben ook benieuwd hoe het werkt met die magische stickers. Zal jullie deelgenoot maken van mijn worstelingen en hopelijk zal er voortgang en plezier uit de draadjes blijken. Leuk om aan te sluiten bij dit gezelschap.
KamadoNovice
Ben ook benieuwd hoe het werkt met die magische stickers. Zal jullie deelgenoot maken van mijn worstelingen en hopelijk zal er voortgang en plezier uit de draadjes blijken. Leuk om aan te sluiten bij dit gezelschap.
KamadoNovice