Beef en Steak

Niet betrouwbare websites

Veluwse Bob

Gemarineerd
Goedeavond!

Zoals velen weten, als iets te mooi is om waard te zijn is het ook zo.
Zo ook bij de volgende 2 websites die bbq gerelateerd spul verkopen tegen prijzen die niet marktconform zijn.
Ik kwam de volgende sites tegen en mijn interesse om dit effe wat uit te pluizen was gewekt.

De websites
onlinebbqwinkel.nl
nlkeukengrills.com

De een verwijst naar de ander en zijn weer bv's van een bedrijfje genaamd ZXCS.nl

Screenshot_20241107_195836_Chrome.jpg

Screenshot_20241107_195954_Chrome.jpg

Screenshot_20241107_200120_Chrome.jpg

Ze zijn al een poos actief en onder heel veel namen. ( ZXCS reviews )
Ik ben er niet helemaal in thuis maar zelfs voor mij was dit makkelijk te vinden.

Mocht iemand een verdachte site vinden mbt aankopen die bbq gerelateerd zijn wellicht goed dat hier te delen ;).

Ben wel benieuwd waar iemand met kennis van deze zaken uitkomt.

Ik bedoelde dat je dit niet uit de gegevens kan concluderen: 'De een verwijst naar de ander en zijn weer bv's van een bedrijfje genaamd ZXCS.nl'.
bewijst maar weer mijn leekigheid op dit gebied 🤪

@Cherrywood Als ik ze voor die prijs kan krijgen huur ik morgen nog een hal 🤣

Als het lijkt dat het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook niet waar. 😁

Het is eigenlijk eenvoudig op te lossen he.

Is er bij die websites een contactmogelijkheid? indien ja stuur dan een mail om te vragen of je kan betalen bij levering. Als ze hier positief op antwoorden dan bestel je en je loopt geen enkel risico want je betaald als dat ding aan uw deur staat.

En de zo goed als zeker waarschijnlijkste mogelijkheid, je krijgt geen antwoord of negatief antwoord en dan weet je genoeg en hou je uw handen ervan af.

Terug
Bovenaan Onderaan