BasBQ
Beef en Steak

Niet alles is wat het lijkt.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.075
De laatste dagen staan er wedstrijden in , landelijke en plaatselijke bladen die niet zijn  wat ze beweren.
Zo staat er in de Kennemer een bericht dat zaterdag 16 mei de offici?le Nederlandse kampioenschappen BBQ gehouden worden  in Wijk aan Zee. Dit alles zou georganiseerd worden door de Nederlandse Barbecue Stichting.
http://hchdc.blob.core.windows.net/epaper/title9/20150408/index.html
Dit verhaal klopt niet, er wordt daar niets door de NBS georganiseerd.

Komend weekend zal je in Hoofddorp banners zien van het EK BBQ bij de Pioneers dit weekeinde.
Ook dit klopt niet het is 'gewoon' de baseball BBQ Cook Off. Die is wel onderdeel van de Nk BBQ wedstrijden.

In het blad Fire and Food van deze week staan een aantal KCBS wedstrijden in Duitsland.
Deze wedstrijden staan nog niet op de Agenda van de KCBS, dus pas op bij inschrijven.
Op de site van Fire and Food is dit inmiddels herstelt
http://www.fire-food.nl/page/4366/bbq-events-2015.html

Barbecue is 'hot' lijkt het en sommige partijen denken dat ze zomaar mee kunnen liften op het succes van de KCBS en de inzet van organisatoren als Harry.

Controleer dus eerst de websites van de KCBS of de Nederlandse BBQ Stichting voor je ergens inschrijft.
 
nuttige informatie Frits, bedankt voor het delen
 
Wat een onzin in de kennemer; en hoe komen ze er dan bij om Harry z'n naam te gebruiken en een foto van Jord te plaatsen???
 
Gerard777 zei:
Wat een onzin in de kennemer; en hoe komen ze er dan bij om Harry z'n naam te gebruiken en een foto van Jord te plaatsen???

Zijn Harry en Jord dan 2 verschillende personen....
Ze lijken zo op elkaar dat niemand ze uit elkaar kan houden....
=))
 
=)) =))
ReneR zei:
Gerard777 zei:
Wat een onzin in de kennemer; en hoe komen ze er dan bij om Harry z'n naam te gebruiken en een foto van Jord te plaatsen???

Zijn Harry en Jord dan 2 verschillende personen....
Ze lijken zo op elkaar dat niemand ze uit elkaar kan houden....
=))
 
Het ging me om het gebruik van harry z'n naam en het gebruik van de foto van Jord; niet om de combinatie van naam en foto ;)
 
ik vraag me ook af of Harry en Jord hier wel in gekend zijn. Ze kunnen dat toch niet zomaar afdrukken lijkt mij
 
Ze hebben Harry wel eens gevraagd hoe dat in z'n werk ging....

Harry heft ze dat verteld en wat voor formulieren ingevuld moeten worden, maar die zijn nooit ingevuld laat staan dat besloten is dat daar het NK zou zijn.

Eerder dit jaar was er al een bbq competitie die alles van de BBQ Society Cook Off had gekopieerd, tot de naam aan toe  :-O :-/
 
Gerard777 zei:
Het ging me om het gebruik van harry z'n naam en het gebruik van de foto van Jord; niet om de combinatie van naam en foto ;)

Gelukkig leg je dat nog even uit, het was wel erg onduidelijk Gerard =))
 
Dominique zei:
Gerard777 zei:
Het ging me om het gebruik van harry z'n naam en het gebruik van de foto van Jord; niet om de combinatie van naam en foto ;)

Gelukkig leg je dat nog even uit, het was wel erg onduidelijk Gerard =))

Ik zeg niks
=))
 
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan