BasBQ
Beef en Steak

Na een dag verhuizen toch nog ff snel q-en

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Vandaag de hele dag in de weer geweest met oude bureaubladen, onderstellen, kasten et cetera. Lang verhaal kort. We gaan verhuizen naar een andere locatie en het magazijn moest opgeruimd worden. Om 9 uur begonnen en om 17.30 uur weer naar huis. Ik was gesloopt van al het sjouwen maar bij thuis komst toch maar de gas-q aangezet. Op het menu stonden avocado gevuld met ei, gebakken aardappels en biefstuk. Ondanks de vermoeidheid was het resultaat heerlijk

De biefstuk is bijna klaar



We hebben weer heerlijk gegeten. Morgen beenham van de Q
 
heerlijk maaltje, wordt steeds nieuwsgieriger naar die avocado, toch maar snel ook eens maken
 
Leo zei:
heerlijk maaltje, wordt steeds nieuwsgieriger naar die avocado, toch maar snel ook eens maken
Daar ga je geen spijt van krijgen. Ook al is je avocado nog hard, in de Q wordt hij heerlijk zacht. De kunst is om de avocado eruit te halen net nadat het eiwit is gestold, het ei-geel is dan nog zacht. Heerlijke combi met de avocado en ontbijtspek
 
Lekker , beenham bij de Plus gescoord Peet ? , was geloof ik ongeveer helft van de prijs.
 
na hard werken is dit een prima ontspanning  :)
 
Bob zei:
Lekker , beenham bij de Plus gescoord Peet ? , was geloof ik ongeveer helft van de prijs.
Nee, beenham van de Jumbo, was ook niet zo duur. Dadelijk in de applerub, strepen trekken en daarna rustig naar de 65gr laten gaan.
 
Ik heb ook een beenham en die krijgt ongeveer dezelfde behandeling , maar dan met honing/tijm en een beetje appelrook.
Eet smakelijk alvast !!
 
Bob zei:
Ik heb ook een beenham en die krijgt ongeveer dezelfde behandeling , maar dan met honing/tijm en een beetje appelrook.
Eet smakelijk alvast !!
Appel rook ga ik ook doen. Ben benieuwd. Honing tijm lijkt me ook erg lekker.....Gaan we de volgende keer dan maar doen ;)
 
Leo zei:
heerlijk maaltje, wordt steeds nieuwsgieriger naar die avocado, toch maar snel ook eens maken

Hoe vreemd ook, dat begint hier ook te kriebelen... ;)
 
Avocado met ei is idd heerlijk van de Q.
Ik heb het ook gemaakt en je krijgt er geen spijt van... :D
 
smakelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan