BasBQ
Beef en Steak

na een dag hard werken toch de bbq aan

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
vandaag begonnen met een nieuw terras, rug helemaal op maar wel met een voldaan gevoel, dus toen moest de bbq toch maar weer even aan





baked beans, aardappels in alu folie en kip.
de hamburgers en de zalm komen straks ook nog aan bod

bedankt voor het kijken
 
Lekker! Niet knoeien op je nieuwe terras.
 
Lekker, mooie beloning na een dag hard werken
 
Mooi hoor, Leo! Ziet er strak uit! (dat terrasje ook trouwens  ;) )

's Ochtends voor je aan het werk gaat, de Q opstarten voor een Low'n'Slow sessie, zodat tijdens het werk de heerlijke geuren steeds voorbij drijven, werkt misschien juist wel heel motiverend!  :D
 
Het is altijd goed rusten na gedane arbeid
 
dan heb je een goede maaltijd ook verdiend!
 
Vakwerk! Ik heb eventueel ook nog paar vierkante meter die herstraat moeten worden ;)
 
Zwaar werk he, dat bestraten? Ziet er wel mooi uit. En lekker gegeten na afloop ook nog. Win-win.
 
Straten is ??n van de dingen die ik nooit meer zelf zal doen. Je bent de hele dag, week, maand aan het klooien. Je rug en knie?n gaan naar de kl*ten, en dan ligt het nog niet zo strak als dat je het door een professional laat doen.

Dus ik voel met je mee, en je hebt wel wat lekkers verdient!
 
Grappig dat jij dat zegt Piet, laat dit nu een van de klusjes zijn waar R hier zijn hand, rug en knie?n niet voor omdraait. Moet ik wel zeggen, wij hebben van die kleine steentjes, die hoeven niet perse waterpas ofzo te liggen. " lekker landelijk" is hier het motto ( of daar houden wij ons tevreden mee).
Maar dat het zwaar werk is, dat is zeker. Het enige wat ik er altijd leuk aan vind, is met die trilplaat het zand platmaken.
Maar we dwalen af.....
ONTOPIC dame!
 
Dominique zei:
Het enige wat ik er altijd leuk aan vind, is met die trilplaat het zand platmaken.

Die Dominique haalt ook altijd alles door elkaar =)) =)) =))
trilplaat.jpg


En Ruud iedere keer die plaat een stukje verzetten  =)) =)) =))
Duurt effe maar dan heb je ook wat.
 
Bert zei:
Dominique zei:
Het enige wat ik er altijd leuk aan vind, is met die trilplaat het zand platmaken.

Die Dominique haalt ook altijd alles door elkaar =)) =)) =))
trilplaat.jpg


En Ruud iedere keer die plaat een stukje verzetten  =)) =)) =))
Duurt effe maar dan heb je ook wat.
Hihi, hij is leuk! Mafketel, hoe weet jij dat eigenlijk? Heeft Ruud bij jou geklaagd? =))
 
Hihi, hij is leuk! Mafketel, hoe weet jij dat eigenlijk? Heeft Ruud bij jou geklaagd? =))
[/quote]

Mannen begrijpen elkaar vaak ook zonder contact of wat te zeggen ;)
 
Dominique ziet er toch weer heel anders uit zo met lang haar en in een spandex broekje. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan