BasBQ
Beef en Steak

N00B met Heatermeter op WSM 47 Pulled Pork

 
 
 

Hannibal

Kooltjesharker
Berichten
168
Beste mensen,

Ik ben in het bezit van een heatermeter uit de tweede run van Nosmo. Netwerkinstellingen zijn ingesteld en ik ga morgen eindelijk eens een run doen met dit nieuwe speeltje. Het verbaasd mij echter hoe weinig ik kan vinden binnen de genootschap hoe je hiermee met omgaan. Ik vind hier en daar wel wat zaken, maar het is net (in tegenstelling tot andere topics) alsof iedereen het een beetje geheim wil houden.

Ik ben een leek op heatermeter gebied en wil morgen graag een pulled pork maken. Kan iemand mij nu eens exact dmv bijvoorbeeld een screenshot vertellen wat ik nu precies moet instellen. Het enige dat ik nu gedaan heb is probe 0 en probe 1 erin gestoken. Voor zover ik begrepen heb ga ik probe 0 gebruiken voor de dome temp en ga ik probe 1 in het vlees steken. Ik heb voor deze 2 probes de default maverick ET-72/73 ingesteld.

en nu?
wat nog?
wat is gangbaar?

Als er mensen bij zijn die liever niet hun settings willen posten, kunnen mij uiteraard ook een private bericht sturen. Ik ben geen wedstrijd deelnemer, dus je hoeft niet bang te zijn......:)

Ik heb nog niks in het vlees gestoken alleen maar 2 probes in het device gestoken om te kijken naar de interface. Maar als ik op home klik, dan zie ik vrij weinig. Tevens dus mijn config meegestuurd.

Overigens vind ik het ook vreemd dat probe 3 120 graden aangeeft terwijl er niks in is gestoken?!

Alle hulp is welkom, maar dan wel specifiek voor de WSM 47.

Screenshot%2B2014-08-12%2B20h%2B14m%2B37s.png


Screenshot%2B2014-08-12%2B20h%2B14m%2B58s.png
 
Hoi Richard,

Via de zoekfunctie kun je dit draadje vinden:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/heatermeter-handleiding-schaduw-topic/msg117051/#msg117051

Waarschijnlijk kom je hier een heel eind mee.