Beef en Steak

MOINKS & Breakfast patties

Boel0037

Pitmaster
Nieuw op het forum en gisteren zitten spitten in de recepten, MOINKS leken mij fantastisch dus vandaag voor het eerst geprobeerd.
Was zo druk bezig dat de eerste foto de gerolde balletjes waren.. niet vergeten fotos te maken bleef ik tegen mezelf zeggen...
Heb ze gerookt op de weber one touch met appel en Hickory, ingesmeerd met honey chipotle saus, en op tafel gezet...
Heerlijk vinger food...

Daarnaast was ik door mn voorraad ontbijt patties heen en gelijk een nieuwe batch gemaakt.
Deze gaan de vriezer in voor bij mn gebakken eieren met spek op zaterdags smorgens ;D
(zal het recept een keer in de de juiste draad zetten voor degen die dat wat lijkt)

Hieronder wat fotos:

De MOINKS....
34z0dja.jpg

Incl spek..
2earqpu.jpg

Op de grill
2h80c5x.jpg

Basis voor de patties
30i85yb.jpg

De patties op de gas BBQ omdat de MOINKS nog lagen te roken (Had ze voor de foto wat netter mogen neerleggen ;))
2wqe62x.jpg

Nu al zin in ontbijt..
1606178.jpg

O ja en natuurlijk de MOINKS....
3585uza.jpg

Lekkere ballen hoor :) Ook lekker die patties! Ik maak ze ook weleens en dan hanteer ik een clone recept van Jimmy Dean Sausage, heerlijk :)

Patties is worst zonder velletje en de vorm waarin je ze doet is dan een pattie, het zijn in de VS ook hamburger patties.

die ballen van jou zie ik ook wel zitten

Ziet er allemaal erg lekker uit.

Hier nog even een kleine update van mn eerste pattie uit de batch vanmorgen bij het ontbijt ;)

6DF90D67-2895-4797-AB29-735EF1C4269C-2980-000005620693F1E9_zps8aed735e.jpg

Mis eigenlijk de gravy bij je sausage ;)

noskos zei:
Mis eigenlijk de gravy bij je sausage ;)

haha klopt maar vond dit al eigenlijk teveel voor mn nieuwjaarsdieet..... Moest het even doen zonder....

Terug
Bovenaan Onderaan