BasBQ
Beef en Steak

MOINK Balls.... en niks anders!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.006
Gisteren hadden mijn kinderen een kerstdiner op school. Ieder kind moest 10 hapjes meenemen.

Van mijn kinderen moest ik MOINK Balls maken en niks anders ;).

Italiaanse ballen op noskos' wijze

foto.JPG


In een varkensjasje ;)

foto.JPG


onder het afdakje voor het huis ;).

foto.JPG


Op de barbecue

foto.JPG


En ze waren op voor ik er erg in had ;).

Bedankt voor het kijken.
 
haha zal niet aan te slepen zijn geweest die ballen. ze vinden het hier ook een feest
 
Ik had ze allebei 14 stuks meegegeven en ze waren zo op ;). Werd al gevraagd naar het recept :)
 
Ik ga ze morgen maken! Blijven altijd lekker :D
 
ze zien er weer heerlijk uit
 
Frits zei:
Ik had ze allebei 14 stuks meegegeven en ze waren zo op ;). Werd al gevraagd naar het recept :)

Staat dat recept ook hier ergens op het forum?
Het ziet wel erg lekker uit.
 
HHR zei:
Frits zei:
Ik had ze allebei 14 stuks meegegeven en ze waren zo op ;). Werd al gevraagd naar het recept :)

Staat dat recept ook hier ergens op het forum?
Het ziet wel erg lekker uit.

je kan ze in ieder geval vinden op Noskos zijn site (www.bbq.nl) onder hapjes snacks
 
Je bedoelt www.bbq-nl.com denk ik? ;)
 
Dennis heeft ze ook hier staan http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=205.msg1986#msg1986
 
Even offtopic, Frits. Wat heb jij een mooi afdakje om onder te Qen.Super!
 
Dominique zei:
Even offtopic, Frits. Wat heb jij een mooi afdakje om onder te Qen.Super!

Yep het is een mooi afdakje, en het blijft er meestal droog. Het nadeel is dat het aan de voorkant van het huis is en iedereen er zo bij kan komen. Behalve dat ik dan bang ben dat het gejat kan worden ben ik bang dat spelende kinderen eraan kunnen komen. (niet ideaal dus :().

Maar voor een paar MOINK ballen kan ik het wel in de gaten houden :).
 
ze moeten je wel hebben met je afdakje Frits  :)
 
Frits zei:
Dominique zei:
Even offtopic, Frits. Wat heb jij een mooi afdakje om onder te Qen.Super!

Het nadeel is dat het aan de voorkant van het huis is en iedereen er zo bij kan komen. Behalve dat ik dan bang ben dat het gejat kan worden ben ik bang dat spelende kinderen eraan kunnen komen. (niet ideaal dus :().

Heel herkenbaar, wij hebben de zon in de voortuin, en eten daar dus ook graag. Maar aangezien wij geen tuinhekje hebben, heel toegankelijk voor rondrennende kinderen. Die hebben niets te zoeken in mijn voortuin, maar ik moet er niet aan denken dat er ineens een kind met mijn brandende Q in zijn gezicht rondloopt..... Doodeng lijkt me dat, en verzekingstechnisch zijn wij denk ik aansprakelijk doordat ik geen hekje heb. Dus wij houden de boel enorm in de gaten daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan