Beef en Steak

Moestuintje stelt zich voor.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Moestuintje
  • Startdatum Startdatum
M

Moestuintje

Gast
Hallo allemaal,

Mijn naam is Janneke, 35 jaar en moeder van 2 dochters (3 en 4 jaar).
Hoewel de Weber original 47 door vriendlief is gekocht, ben ik degene die hem vorige maand van al het stof heeft ontdaan.
Tot 3 weken terug nog nooit achter een bbq gestaan en ondertussen heb ik hem al 3x zelf aangestoken (blijft nog spannend met zo'n starter) en geoefend met indirect grillen. 
Het low and slow grillen spreekt me erg aan en als eerste staan de spareribs op de planning. De rub hiervoor heb ik gisteren gemaakt (Noskos Classic spareribs).
Ik heb nog heeeel veel te leren maar met alle tips en ervaringen op deze site gaat dit vast goed komen!

Hallo Janneke.

Welkom op het forum.
Je kan hier idd veel opsteken, zeker over het L&S gebeuren en het roken van de div soorten vlees en vis.
Veel succes en plezier.

Janneke, welkom op het BBQ Genootschap!

Welkom!

Welkom!

Bedankt allemaal voor het welkom!

Vanmiddag voor het eerst spareribs bereid met de "Classic rub" van Noskos en een niet zo eigengemaakte saus van Remia Sweet Dalton.  2 uur indirect - 1,5 uur in folie - 40 min met saus indirect. Ze waren heerlijk van smaak, mals en vielen net niet van het bot. Zelfs mijn peuter en kleuter hebben zitten smikkelen en dat zijn niet de grootste vleesliefhebbers.
Zodra ik er achter ben hoe ik de foto's geplaatst kunnen worden zal ik ze plaatsen in het juiste gedeelte van het forum.
Erg leuke bezigheid!

hoi Janneke,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom. Leuk dame erbij. Dat zou veel meer mogen . En ja genoeg te vinden hier en als je vragen heb meer dan kennis genoeg in ons genootschap.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan