BasBQ
Beef en Steak

Mijn nieuwe BBQ

Niels

Sprokkelaar
Berichten
44
Zo mijn BBQ is binnengekomen vandaag en het is een WGA, van het weekend maar eens kijken wat ik erop ga maken.
Het lijkt mij verstandig om deze eerst eens "schoon" te branden door deze gewoon te vullen met houtskool en dit aan te steken, of is dat bij een nieuwe BBQ overbodig?
 
Ha Niels, bij een nieuwe WGA zou ik alleen even het bovenrooster schoonmaken, meer niet. En leg onderin wat aluminiumfolie, dat is ook makkelijk met schoonmaken na het gebruik. Veel plezier!
 
gefeliciteerd met je aanwinst, zoals Dominique al zegt, bovenrooster schoonmaken en de vlam erin  :)
 
De WGA is top. Toen ik 'm jaren geleden kocht dacht ik aan een leuk klein ding voor op vakantie, maar ik zou 'm nooit meer willen missen. Het is ook een leuke koude rookdoos voor in de winter, icm de cold smoker van proQ bv. Veel plezier ermee!
 
van die WGA zul je veel plezier beleven!
Klein maar fijn!
 
"Schoonbranden" dit zal Chris wel wat zeggen en idd hij brandt mooi !  ::)  gewoon meteen wat eten erop, prima ding die WGA
 
Ik ga er van de week ook 1 halen! Bij het tuincentrum bij mij in de buurt liggen er nog genoeg! Ben benieuwd!
 
RobinCook zei:
Ik ga er van de week ook 1 halen! Bij het tuincentrum bij mij in de buurt liggen er nog genoeg! Ben benieuwd!

zul je geen spijt van krijgen
 
ik mis hier nog wel foto's overigens.. ;)
 
gefeliciteerd met je WGA,is TOP!
 
WGA +1
 
WGA: super
 
Super Q. Let bij de eerste keren wel ff goed op hie warm hij kan worden bij de luchtroosters
 
Boldeagle zei:
ik mis hier nog wel foto's overigens.. ;)

Ja ik had inderdaad geen foto geplaatst omdat ik dacht dat iedereen wel weet hoe een WGA in doos eruit ziet :p
 
LOL!
 
RedFox zei:
van die WGA zul je veel plezier beleven!
Klein maar fijn!

heb ik vorig jaar de mening van de grootste meut gevolgt en ook zo n ding 2ehands aangeschaft om naast mn grote smoker ook in t klein te kunnen garen
div malen wat klein vlees( slow) dr op bereidt.
maar t werdt 3x niks.
k gebruik m nu alleen om wat snel  bruin en gaar te stoken.
maar ja daar had ik al wat voor in rvs.


oorzaak zal heus wel  aan mijzelf liggen.
en vind t t geinig ding om te zien anders was ie al voor schrot gegaan of in de aanbieding.
 
Echt Peter? Jammer dat je er niet blij mee bent, ik vind hem geweldig. En ik gebruik hem op vakantie om een hele kip gevlinderd indirect te doen, en dat soort dingen, en inderdaad om te grillen. Of paprika's te roosteren.
Maar ik ben zelf wel benieuwd, nu ik mijn Ei heb die zo makkelijk aangaat, of ik hem nu nog zo vaak ga gebruiken, thuis. We zullen het gaan zien, als het ooit nog zomer word ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan