Beef en Steak

Mijn fatty !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter iDon
  • Startdatum Startdatum
I

iDon

Gast
7995d8ec961753c91efa867c7f0f5d47_zpsfb7e7667.jpg
 
Zo ziet er lekker uit.... Wat heb je erin gestopt?
 
Ziet er lekker uit!
 
press F1 for more options... ::)
 
structor zei:
Mooi gelukt! Ik heb ooit een fatty gemaakt maar die viel behoorlijk uit elkaar, gaan we deze zomer nog een keertje overdoen.

De bacon doet wonderen ;-)
 
structor zei:
Mooi gelukt! Ik heb ooit een fatty gemaakt maar die viel behoorlijk uit elkaar, gaan we deze zomer nog een keertje overdoen.
Had je het met een bacon weave gedaan? Met een bacon weave heb ik daar namelijk geen problemen mee
 
In de VS gebruiken ze hier rollen worst voor, van o.a. Jimmy Dean. Dat is worst vonder velletje. Worst wordt altijd veel langer gemengd dan bijvoorbeeld gehakt voor burgers zodat het aan elkaar blijft kleven. Misschien te kort gemengd?
 
ChrisMaes zei:
Had je het met een bacon weave gedaan? Met een bacon weave heb ik daar namelijk geen problemen mee
Ja

noskos zei:
In de VS gebruiken ze hier rollen worst voor, van o.a. Jimmy Dean. Dat is worst vonder velletje. Worst wordt altijd veel langer gemengd dan bijvoorbeeld gehakt voor burgers zodat het aan elkaar blijft kleven. Misschien te kort gemengd?
Neem ik mee voor de volgende keer, langer mengen.

@IDon: sorry voor de thread hijack ;)
 
Ik heb recept voor JD sausage op mijn blog staan hoor ;) Ook voor hoe een fatty ooit is begonnen, gewoon zo'n rol uit de verpakking door rub rollen en op de smoker. Al het andere is "overbodig" ;) Bij de BBQ Brethren is zelfs een speciale groep voor Fatty puristen :D
 
mooi "dramatisch" gefotografeerd....  ;)
 
Mooie Fatty, zelf ben ik een Fatty Purist maar offer me graag op om te proeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan