BasBQ
Beef en Steak

Mijn BBQ fetisj

B

bluesmobile

Gast
Nou, daar ben ik dan 54 jaar en mijn leven lang gek met eten maken op een vuurtje. Mijn vrouw wordt niet goed van alle barbeques welke ik heb versleten, de een na de ander van klein naar groot, naar opvouwbaar naar gas en lava stenen, skottelbraai, noem maar op....en ik kom altijd weer terug bij een houtskooltje....lekker vuurtje opporren en proberen de zaak goed onder controle te krijgen. Dat 80% van de nederlanders hun eten boven de brandhaard zwartblakeren wist ik al en dat station was ik wel gepasseerd. Maar ik ben me nu echt gaan intereseren voor de kunst van het barbequeen.
Daarom de kogel door de kerk gejaagd en een Weber Premium 57 cm aangeschaft met wat attributen.
De eerste proef-runs inmiddels gehad en ga deze zomer mijn best doen voor het echte werk. De familie staat volledig achter me..(ja, vind je het gek....de eerste spare ribs en chicken wings waren in no time verdwenen)

Ik hoop veel te leren van de mensen op het forum, ik kijk graag de kunst af en wordt een echte BBQ Chef (of is daar een ander woord voor)

De naam is Ron, werk in de IT woon in Utrecht, ander hobbies: muziek maken en op een motor verdwalen door Europa.

Mvg
Ron
 
Hoi Ron,

Van harte welkom bij het Genootschap! Ik hoop dat je hier een hoop oppikt in je zoektocht naar betere barbecue.
 
Ha Ron, welkom hier!
 
hoi Ron, welkom bij dit edele genootschap.
Ik denk dat je hier genoeg tips en info kan vinden om een echte "chef" te worden
 
Hoi Ron, gezellig intro! Welkom hier en laat ons vooral ook de recepten en foto's van je favoriete baksels zien.

Groeten van Jeroen
 
Welkom Ron,
En je kan ook prima in de winter, lente & herfst Q'en hoor, dus je hoeft niet tot de zomer te wachten om je pogingen en creaties met ons te delen! ;)
 
Welkom Ron
 
Hoi Ron, muziek maken, motor rijden, en nog een Q'er ook!! :p
Van harte welkom hier ;)
 
Hoi Ron, welkom hier
 
Welkom Ron, leuke intro en veel plezier hier
 
Welkom hier, het wordt steeds leuker mat al die nieuwe aanmeldingen.
 
Wat een warm welkom....tja wat verwacht je anders dan warmte van een BBQ Genootschap
Als dank een prent van mijn eerste ribje:
spareribs.JPG

Mvg
Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan