Beef en Steak

mijn bbq avonturen, plain and simpel

maroc

Gemarineerd
Vorige week een spontane "old skool" bbq gehad en op donderdag een meatloaf met aardappels van de q.

Een paar fotoooo'tjes als bewijs.
CAM00455_zpsd6c142c0.jpg

CAM00457_zps08a1bd28.jpg

CAM00467_zps4e1114fa.jpg

CAM00468_zps50a2551a.jpg

Bij de meatloaf kwamen de achterburen kijken of die geuren bij ons uit de tuin kwamen met als resultaat dat hun zichzelf opofferden om de leftovers (die ik s'avonds wilde op snoepen) op aten  >:(

Het was wederom weer eens heerlijk ;D

Excuses voor de slechte foto's

Het ziet er heerlijk uit hoor, zelfs van de nietzogoede foto's!

Is een lekker dagje geweest!!

idd mooie meatloaf/potatoe schaal. Snap die buren wel  ;D

Ziet er goed uit. Jouw piepers worden wel mooi.  :-[ ook eens met zo'n matje proberen, dat heb ik nog ergens als het goed is.

Ziet er goed uit hoe lang doe jij de aardappelen op de Q en hoe hoog is de temparatuur.

Ener zei:
Ziet er goed uit. Jouw piepers worden wel mooi.  :-[ ook eens met zo'n matje proberen, dat heb ik nog ergens als het goed is.

Ik kook ze wel altijd even voor rene, dan aflaten koelen en mengen met olie en smaakstoffen die je lekker vind

Hendrik Willem zei:
Ziet er goed uit hoe lang doe jij de aardappelen op de Q en hoe hoog is de temparatuur.

Ik doe eigenlijk alles op gevoel.

Ongeveer een uur maar ik kook ze wel voor. Temperatuur is min of meer afhankelijk van wat er op ligt eerlijk gezegd.
Aardappels met koud water opzetten aan de kook laten komen en afhankelijk van De grootte 3 tot 5 minuten laten doorkoken

Lekker hoor!

Complete maaltijd en een mooi feest. Gezellig hoor.

Dit ziet er zeer smakelijk uit moet ik zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan