BasBQ
Beef en Steak

mexico

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Ik kwam dit recept tegen, in Mexico wordt blijkbaar veel met cacao gedaan, en dit was kip gemarineerd in o.a. cacao met daarbij een pittige salsa.
Aan het eind wat pure chocolade gesmolten en er overheen gedaan. Het was heerlijk.


IMG_3253.jpg


IMG_3260.jpg


IMG_3262.jpg


SAM_1174.jpg


SAM_1175.jpg


SAM_1176.jpg


SAM_1177.jpg


SAM_1179.jpg


SAM_1181.jpg
 
Ziet er goed uit, en zal heel speciaal zijn met die extra gesmolten chocolade!
 
Er zijn in het leven van die drempels waar je overheen moet.  ??? Vlees met chocolade is er voor mij nog 1. Ik heb het nog niet geprobeert, iets weerhoud mij toch!
 
Ik snap wat je bedoelt met drempels, maar ben nu voor me werk in brazilie, en werd meegenomen naar een pizza tent, maar daar word dus continu rond gelopen met diverse pizza's
En als je wat wilt krijg je daar een punt van, voordeel je kan van alles proberen.
En 1 van de verrassingen voor mijn was dus aan het eind, pizza met witte chocola / melk chocola, en uiteraard puur, en dan nog 1 met een ijs Bol er op.
Had dit nog nooit eerder gehad maar moet zeggen het smaakte erg lekker.
Dus ik ga bovenstaande denk ik toch eens proberen.
 
Ziet er goed uit Marc, zaten er geen gemalen amandelen in? Die worden ook heel veel gebruikt als binder voor de saus!
 
Kip met chocola is zo lekker ! Paar keer gegeten in een Mexicaans restaurant ! Yummie !
Mooie reportage trouwens !
 
Terug
Bovenaan Onderaan