Beef en Steak

Mexicaanse pulled pork -> tips?

Lexie010

Sprokkelaar
Berichten
43
Hi. Voor morgen wil ik pulled pork Mexicaanse stijl maken. Hebben jullie tips voor de kruidenmengeling en de saus die ik op het einde kan gebruiken om alles lekker sappig te maken. Graag niet pittig, want vrouw.
50960e7da765c790a65f0cb502e24001.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
hoi,
je hebt van die kant en klaar zakjes tex mex, of fahita kruiden wellicht dat dit een beetje aan je smaak voeldoet.
maar de allerbeste tip die ik je kan geven...

neem een groter stuk procureur, kleine stukjes drogen namelijk snel uit. daarbij is het ook zonde van de kolen als je maar 1 kilo maakt terwijl er
ook 2 hele provurers oppassen. voorraadje is zo op en makkelijk op te warmen
 
hoi,
je hebt van die kant en klaar zakjes tex mex, of fahita kruiden wellicht dat dit een beetje aan je smaak voeldoet.
maar de allerbeste tip die ik je kan geven...

neem een groter stuk procureur, kleine stukjes drogen namelijk snel uit. daarbij is het ook zonde van de kolen als je maar 1 kilo maakt terwijl er
ook 2 hele provurers oppassen. voorraadje is zo op en makkelijk op te warmen

Super tips!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Van die mexicaanse kruiden zelf maken. Google staat er vol mee en is een stuk goedkoper als die zakjes uit de supermarkt
 
Lekker zelf de kruiden mixen. Probeer eens de procureur te sprayen met Desperado.
En ja, het stukje is wellicht wat klein en gevoelig voor uitdroging.
 
Lekker idee, pulled pork met mexicaanse kruiden. Vaak staat internet vol met recepten voor rubs/kruiden. Zelf maken is altijd veel lekkerder dan kant en klare zakjes. En idd al de tip om een groter stuk vlees te kiezen de volgende keer. Je moet er dezelfde tijd en aandacht aan besteden, ongeacht de grootte.
 
Hoe lang zal dit stuk ongeveer nodig hebben?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
afhankelijk van je bereidingswijze.

neem even de moeite om op internet wat recepten te zoeken, en zeker hier ook op het forum.
Op het forum staan alle antwoorden op je vragen zoals bereidingswijze, tijden en kruidenmengsels. ook diverse Mexicaanse varianten
uiteindelijk vergaar je op deze wijze veel meer kennis en kan je van alle informatie je eigen ideale kruidenmix, bereiding, etc. samenstellen.

Succes!!!
 
Als je het echt Mexicaans wil maken dan moet je het in een andere hoek zoeken. Puerco Pibil bijvoorbeeld.

Ik heb daar een recept van op mijn blog staan. De smaken zijn heel anders dan je verwacht 😁


En achiote pasta is handiger dan anettozaadjes. Maar dit recept is van 2011. Dus het wordt wel tijd voor een update 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan