Beef en Steak

Merk Kamado Warmfire

Happy023

Tondelzoeker
Berichten
3
Ik heb onlangs een Kamado gekocht van het merk Warmfire.
Weet iemand waar deze compatible mee is v.w.b. de accessoires?
Alvast bedankt.
Kamado.jpg
 
Dit is geen voorstellen te noemen
Vriendelijkheid troef. Ik ben helemaal nieuw hier en wist niet dat dit verplicht is maar hier komt ie.
Ik ben Jan, kom uit de randstad en ben 72 jaar. Heb sinds 1 week een Kamado en ben aan het ontdekken vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik hoop hier veel goede tips te krijgen op beginnersniveau.
Ik denk dat ik me hiermee voldoende heb voorgesteld, zo niet hoor ik het graag.
Groet, Jan
 
Welkom Jan.
Wat betreft de accessoires, uw Q goed opmeten en dan de maten vergelijken met de accessoires.
Meten is weten 😉
 
Idd laten we het gezellig houden , en ja hij had de forumregels ff moeten doorlezen.

Maar goed , weinig over te vinden qua afmetingen .
Ik zou even je kamado meten wat er in zou passen en bij verschillende webshops even na vragen .
Hornbach heeft volgens mij ook wel het een en ander te koop, kan je het even zien en meten.
Gezien je leeftijd heb je daar wel tijd voor 😊
 
Mooie kamado maar je kan er op internet niet echt iets over vinden, komt hij uit een bbq zaak of warenhuis? indien bbq zaak lijkt dat de beste optie voor extra onderdelen.
 
Vriendelijkheid troef. Ik ben helemaal nieuw hier en wist niet dat dit verplicht is maar hier komt ie.
Ik ben Jan, kom uit de randstad en ben 72 jaar. Heb sinds 1 week een Kamado en ben aan het ontdekken vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik hoop hier veel goede tips te krijgen op beginnersniveau.
Ik denk dat ik me hiermee voldoende heb voorgesteld, zo niet hoor ik het graag.
Groet, Jan
top jan! welkom

ik kwam dit tegen
kamado linkje

@Ghost heb jij er ook niet zo eentje?
Kamado draadje bbq genootschap
 
Vriendelijkheid troef. Ik ben helemaal nieuw hier en wist niet dat dit verplicht is maar hier komt ie.
Ik ben Jan, kom uit de randstad en ben 72 jaar. Heb sinds 1 week een Kamado en ben aan het ontdekken vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik hoop hier veel goede tips te krijgen op beginnersniveau.
Ik denk dat ik me hiermee voldoende heb voorgesteld, zo niet hoor ik het graag.
Groet, Jan
Welkom hier Jan, dit topic heet "Stel je voor" Dan lijkt het mij logisch dat je jezelf voorstelt en niet meteen een vraag stelt.
Voor vragen hebben we op het forum andere forum onderdelen zoals de rookkamer of materiaal, daar kun je naar hartelust je vragen stellen.
door daar een topic te openen. Dat kan alleen als je jezelf eerst voorstelt, dat heb je bij deze gedaan. Veel succes met je vragen en zoektocht.
 
Welkom Jan! Veel plezier hier op dit mooie forum.
Mensen zijn doorgaans zeer vriendelijk hoor. Succes met je zoektocht. Met meten kom je id een heel eind.
 
Bedankt, hier komt ie vandaan alleen de 18"
18inch komt overeen met een bge large kamado &
kamado joe classic 1,2,3. ( 46 cm )
Bastard large is 49cm
18 inch is 45,72cm wat dus neerkomt op bovenstaande kamado afmetingen.


ik heb voor mijn bge L bijv het 18 inch spit van letzq past prachtig.

Aan wat voor accesories zit je te denken?
platesetter? devide en conquer sysyeem?
kijk hier anders eens naar

kamado accesories
 
Laatst bewerkt:
Welkom Jan.

Jou Kamado lijkt erg veel op de Grill Guru compact.
1724323893377.png

Misschien heb je daar iets aan.
Veel plezier op het forum. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan