Beef en Steak

Meater Pro XL

 
 
 

mamajolijn

Kooltjesharker
Berichten
241
Ik kreeg dit net in de mail. De opvolger van het Meater Block. Voor mij zijn het er teveel, maar wie weet is iemand hier geinteresseerd.

Wel een stevige prijs van € 379,-

Link naar de website

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
9336bc9665cbb0da709a9b2848eff400.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker stevig aan de prijs! Kan je beter voor de inkbird variant gaan!

Voor mij zou 4 ook te veel zijn. 2 is genoeg en misschien 3 :p
 
Als je een oude iPhone of andere smartphone hebt. Die gewoon in de buurt plaatsen. Als wifi extender. Ik heb een iPhone 8 in de schuur hangen. En de meater plus en meater 2 werken gewoon samen. Dus langzaam uitbreiden en kan wereldwijd de temperatuur aflezen.
 
Interessant! Prijs is stevig, maar een thermalworks signals of een Fireboard 2 zijn ook al snel €300+ en dan ben je vaak nog een van je probes kwijt voor je rooster temperatuur. Ik geloof wel dat hier een markt voor is.

Het lijkt er ook op dat ze de Meater 2 plus hebben hernoemd naar de Meater Pro.
 
Zelfde prijs stelling als de oude. Ongeveer 3+1 gratis. Ik hoop dat ze nog een variant met 2 probes uitbrengen zoals bij de vorige ook is gedaan. De meater is tot nu toe wel de beste draadloze die ik heb gebruikt.
 
Het lijkt er ook op dat ze de Meater 2 plus hebben hernoemd naar de Meater Pro.
Daar lijkt het wel op.

Zelfde prijs stelling als de oude. Ongeveer 3+1 gratis. Ik hoop dat ze nog een variant met 2 probes uitbrengen zoals bij de vorige ook is gedaan. De meater is tot nu toe wel de beste draadloze die ik heb gebruikt.
Daar zit ik ook op te wachten. Ik heb nu de Meater 2 + (pro), maar een/twee erbij zou fijn zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan