BasBQ
Beef en Steak

Me nieuwe BBQ

 
 

RoBBQ

Stoker
Berichten
392
Omdat Nosmo mijn vertelde zonder foto's geloven we je niet.

Zat al een tijdje te denken om een smoker te kopen, maar mijn vrouw vond een BGE veel leuker, maar ik zelf vond de Primo eigenlijk mooier/handiger, was voor mijn dus de keuz duidelijk. Moest alleen de vrouw gaan overtuigen.
Dus net nadat we terug waren van de vakantie in de USA, even een datum prikken om bij Baron te kijken naar een Primo. Tussen 2 buitenlandse klussen was ik een weekendje vrij, en zijn we op 4 December langs gegaan.
En gelukkig vrouw was overtuigt en de bestelling maar meteen geregeld.
En vandaag werd hij dan afgeleverd, hellaas was ik zelf niet thuis want ik moest een dagje langer op me werk in frankrijk blijven en kwam dus na de levering pas thuis. Wel een heel erg leuke thuiskomst ;)
Dus nog net op tijd voor me verjaardag (maandag) , helaas nog niet in de tafel.Want die word van de week geschilderd/beits/gelakt net wat de vrouw dus wilt. Zodat hij nog het kerstmaal ken gaan klaar maken


Dus hier voor nosmo de foto's, geen foto's = niet gebeurd
IMG_8611.jpg

IMG_8609.jpg


 
Kijk, dat is nog eens lekker thuiskomen! Mooie BBQ hoor! Black ranch erbij ook perfect.
Dat je er maar veel plezier van mag hebben en veel foto's van je creaties hier laat zien!
 
Geficiteerd Rob daar ga je veel plezier aan beleven
 
Ok, nou geloof ik het ;)

Ik kom maandag wel even kijken, neem ik gelijk twee hele kleine verjaardagskaartjes mee!
 
Die kaartjes ken ik inderdaad goed gebruiken :) nog 3 dagen werken en dan kerst vakantie :)
Kunnen we ons eens lekker gaan uitleven.
Was jammer dat ik moest vliegen uit frankrijk, anders had ik wel wat kalkoen mee kunnen nemen.
Is toch wel iets anders een kalkoen slachterij. 20 kilo+ per stuk
 
hij is echt mooi, veel succes ermee
 
Top keuze. Jij gaat smullen.
 
Ben alleen wel heel benieuwd wat er in dat doosje zit met dat prototype huisvrouwtje er op.
 
Dat is swiss flame , soort van aanmaak blokje.
Is gemaakt van hout krullen.

Hoop ze snel te kunnen gebruiken, straks naar verjaardag, morgen eigen verjaardag. Dus dinsdag de fik er in 8)
Het kriebels wel al heel erg om hem nu te gebruiken, is zowaar nu droog.
 
Mooie barbecue! Gefeliciteerd!

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan