Beef en Steak

McRib - Broodje Spareribs

SandyMan

Gerijpt
De McRib.
Een gigantisch populair broodje van McDonalds in Amerika.
Er zijn sites opgezet, fan pagina's het is daadwerkelijk niet normaal; zie: McRib Locator

McDonalds gebruikt(e) hiervoor een patty gevormd in een sparerib-vorm en een uitje, augurkje en bbq saus.
Makkelijk te verbeteren door ons hier, natuurlijk, door gebruik te maken van echte spareribs.

Bereid de spareribs op een methode zodat de botten makkelijk te verwijderen zijn.
Dan wel 3-2-1, dan wel insnijden voordat je ze gaart.

Vervolgens dus de botten verwijderen zodat je de vlees 'patty' overhoudt.
Deze leg je op een broodje (naar keuze).
Voorzie van extra BBQ saus, augurk en een gesneden uitje.

IMG_20210121_124913.jpg

Ideale manier om van je leftover sparerib te smullen ;)

Erg lekker, maar vond de effort te weinig voor de andere ropics, daarom de asbak gekozen.

Laatst bewerkt:
Ik mis de uitvoering, foto's etc 😝😝.

Ikzelf heb hier wel eens over nagedacht, maar kies dan liever voor de ribfingers om zo meer structuur in je vlees mee te geven. Dit lijkt mij weer te veel op een broodje warm vlees, waarbij de structuur is weg gekookt.

Nu ik dit zo typ, loopt de kwijl toch stiekem uit de mond.. Sterker nog, ik ga het toch eens maken πŸ˜‚πŸ˜‚

Ik hoop dat die foto ook nog komt, verhaal is wel heel mooi!! :cool:

stop NU met teasen en zet die foto's erbij!

Nu ben ik ook nieuwsgierig......
stop NU met teasen en zet die foto's erbij!
Ik hoop dat die foto ook nog komt, verhaal is wel heel mooi!! :cool:
Ik mis de uitvoering, foto's etc 😝😝.

Ikzelf heb hier wel eens over nagedacht, maar kies dan liever voor de ribfingers om zo meer structuur in je vlees mee te geven. Dit lijkt mij weer te veel op een broodje warm vlees, waarbij de structuur is weg gekookt.

Nu ik dit zo typ, loopt de kwijl toch stiekem uit de mond.. Sterker nog, ik ga het toch eens maken πŸ˜‚πŸ˜‚
Wait.. doet hij het nu wel?
Het was maar een snelle lunch, OP KANTOOR!
Collega's die binnen komen "wat ruikt hier zo goed?"

Denk alleen wel dat de foto een beetje anti climax is. De enige die ik heb. Spareribs van eerder topic.

Met Remia saus... ik dacht dat in 2021 alles alleen maar beter kon worden... haha! Als 't maar lekker was.

IK LUS M WEL!!

Terug
Bovenaan Onderaan