BasBQ
Beef en Steak

Maverick ET 73 ?f ET 732

 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Tussen deze twee zit 10 euro verschil. Waarom zou je voor de een of de andere gaan? Ze heten allebei dual remote. Dus binnen zitten, binnen meten, op afstand, zeg maar.
Ik kom er op de site van Harm (http://www.bbqstuff.nl/welkom ) niet achter wat de verschillen zijn, zie wel dat de ene 2 probes heeft, en de andere 1. Dus daar zit hem dan het verschil in?  Of is de ene ook nog om de temperatuur van je ketel te meten?
Dus 2 probes. 1 voor ketel, 1 voor vlees.
1 probe, alleen voor vlees.
Zie ik dit juist? volgens mij ben ik al typend tot de goede conclusie gekomen.
Dank je wel.... :p
 
je bent weer lekker bezig, ik heb de et 732, die heeft idd 2 probes, 1 voor de ketel en 1 voor het vlees, ik ben er helemaal happy mee
 
Als ik me niet vergis hebben ze bijde 2 probes.
 
De nieuwe ET-732 beschikt over alle functionaliteit van de ET-73, maar vele nieuwe mogelijkheden. Een aantal van de nieuwe functies zijn een groter bereik van 300 meter, de probes zijn bestand tegen hogere temperaturen tot 400 graden celsius en een alert functie waarmee u weten wanneer het apparaat buiten bereik is. Ook de aan / uit schakelaar is niet langer in het batterijcompartiment. Dit maakt het inschakelen van de unit aan en uit een stuk eenvoudiger.

Dit is wat ik even heb gevonden.
 
Dank je wel weer! Mijn thermometer deed raar, en ik heb weinig zin om de hele tijd de kou in te moeten, dus ik dacht, ik ga es ff kijken hoe het weer zat.....
Maar ja, daar heb ik natuurlijk vanavond niets aan.

Ok, maar ik heb geen tuin van 300 meter, dus dat maakt niet uit hihi. Maar de probes tegen hogere temp is dan wel weer handig.... Wanneer is het moederdag?

Trouwens mijn thermometer doet het weer....
 
gelukkig
 
Ik heb de 73 gehad en die is heel snel de deur weer uit gegaan, de probes weken een graad of 10 af met wat ze moeten doen. Scheelt toch wel een hoop of je je pulled pork bij 180?F of 190?F er af haalt ;)
Heb nog een model daarvoor, is maar met ??n probe en die doet het prima. Van de 732 heb ik alleen maar goede dingen gehoord.
 
Dominique zei:
Trouwens mijn thermometer doet het weer....


Nou die ligt dus nu in de prullenbak, kolerding is harstikke stuk en kapot tegelijk. Toen maar mijn goedkope niet draadloze van de Ikea gebruikt.
Mopperdemopper....

Nu dus maar sparen voor de 732.....
 
wat vervelend.nu moet je een nieuwe kopen. ;)
 
wat heb je er trouwens op liggen Dominique?

dat even tussen al het gemopper door  :)
 
Heb een et 732 en erg te vrede over.
En ook geen tuin van 300 meter maar een huis als een bunker denk ik, want mocht ik met me ontvanger boven op zolder zijn verliest hij wel eens signaal, maar buiten of zelfde Nivo dan prima ontvangst.

Wat mijn betreft een aanrader.
 
Ook zeer tevreden over mijn 732. Voordeel boven een et73 is ook dat de steker verbindingen en de knopjes van de zender waterdicht zijn. Je kunt hem dus ook met slecht weer gebruiken.

Die 300m zendbereik is alleen buiten, binnenshuis valt het dus tegen, maar bij een et73 zal dat nog wel minder zijn.

Wat hebben jullie trouwens allemaal kleine tuintjes zeg! ;D
 
Nosmo zei:
Wat hebben jullie trouwens allemaal kleine tuintjes zeg! ;D

Dan hoeven we niet zover te lopen naar onze BBQ, daar is enorm over nagedacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan