BasBQ
Beef en Steak

Marktonderzoek

Wie heeft er interesse in een degelijk lederen schort voor bij de barbecue? (50 - 60 ?)


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.057
Emilie, van koken op hout, vroeg mij laatst of ik wist of barbecuers interesse hebben in een degelijk leren schort voor bij de barbecue?

Daar ik niet voor anderen kan spreken gooi ik er even een Poll uit zodat ik de interesse kan peilen. De kosten zullen rond de 50 - 60 ? liggen en kan eventueel met naam en of logo geleverd worden.

Stemmen verplicht je tot niets, maar ik wil wel graag een eerlijk antwoord ;)

apu2udun.jpg
 
Ik vind het een schitterend schort, maar ik draag eigenlijk nooit een schort....
 
Ik doe ook niet mee!. Ik heb nog een stuk of 6, 7, ..? Weber (Reitse) schorten liggen. En eerlijk gezegd, ik draag (bijna) nooit een schort, tot groot verdriet van de wederhelft.
 
Helaas, Ook voor mij geen schort. Met mooi weer is het te warm en als het koud is, zoals nu, volstaat een (oude) jas of trui.
 
ik zie dat ook niet echt gebeuren, als ik al een schort draag, is het ons eigen SSS schort of het weber schort
 
Ik sluit me aan de rest, draag er af en toe wel een, maar heb er nog 1 liggen
 
Ik heb nu een schort met opdruk "de beste kok is toevallig wel mijn opa", gekregen van het jongste kleinkind.
Kan het daarom niet maken om iets anders aan te schaffen.... :D
 
Q-en doe ik eigenlijk nooit in een schort.... Ik heb altijd een lekker trui of tshirt aan wat gewoon smerig mag worden.
Bij het sampelen was saus morsen, no worries gewoon de was in, mn motor lekt ook, (lees markeert zn spot) dus mn q mag dat ook.
 
Heb ik zo'n bui dan wil ik wel eens een schort voordoen.
Maar een lederen schort??  Dat lijkt me voor BBQ wel een beetje teveel bescherming. 
Bij braaien op  een houtvuur of optreden als hoefsmid komt het beter op z'n plaats ,schat ik.
 
Ik draag nooit een schort heb er een liggen.
 
willyowinki zei:
.... optreden als hoefsmid komt het beter op z'n plaats ,schat ik.

Ik zie mezelf meer als Obelix en niet als Hoefnix ;)

Bij het Nederlandse klimaat heb je trouwens meer aan een lederen regenjas met bijbehorende zuidwester.
 
Heb al een stapel schorten waaronder sinds mijn laatste verjaardag ook een leren.. Draag ze geen van allen en de leren geeft af.. :(
 
hij is supergaaf, maar ik ben bang dat ik hem nooit zal dragen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan