Beef en Steak

Maple sugar

noskos

Administrator
Forumleiding
Gewoon bij de Hoogvliet. Niet goedkoop maar dat is het in de VS ook niet.

3aje9u8e.jpg

Mocht je het echt nodig hebben en niet kunnen vinden dan kan ik het de 4de wel meenemen naar Zeewolde.

je blijft hier voor verrassingen staan  :)

Hebben ze al lang hoor!

van het weekend toch ook maar eens langs de hoogvliet, kom daar eigenlijk nooit meer

Staat hier bij de ecologische zooi, 2 soorten maple syrup, biologische rietsuiker etc.

Zie nog net dat de Maple Syrup Kosher is en Vegan ;)

Jammer dat ik niet in de buurt van een Hoogvliet woon, maar ik weet inmiddels dat er twee winkels bij mij op fietsafstand zijn die dit merk voeren.  8)

Het is hier in Canada wel iets goedkoper, maar niet veel.

Ff gegoogled op Hoogvliet, en wat blijkt.........zo'n kleine 10 km verderop zit er ??n.
Moet niet gekker worden  :)

Mac

Geplaatst door: Mac
? Gepost op: Gisteren om 20:39:27 ?Voeg citaat toe

Ff gegoogled op Hoogvliet, en wat blijkt.........zo'n kleine 10 km verderop zit er ??n.
Moet niet gekker worden 

Mac
Als je toch gaat shoppen....  ;)

@Jeroen

In Beverwaard blijkt een Hoogvliet te zitten.
Andere kan van de snelweg, tegenover Rotterdam Ijsselmonde.

Mac

Rocker zei:
Tijmnan zei:
Als je toch gaat shoppen....  ;)
De natuurwinkel in Nijkerk heeft het ook, voor jou wat dichterbij :) Ga er zelf binnenkort even Maple Syrup halen
We hadden vandaag een feestje van onze dochter, gingen knutselen bij de MMM-boerderij, en ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik genomen om even in dat winkeltje te kijken.. En ja hoor, ook daar kan je maple-syrop (maar ook suiker) gewoon halen, je hoeft het dorp er dus niet voor uit ;)

Ik had het wel in the American Foodstore in Antwerpen verwacht, echter helaas hadden ze het niet  :(

De verkoper vertelde mij, dat je de lekkerste maple sugar gewoon zelf maakt met Maple sirup, en suiker.
Nog niet geprobeerd (ben soms van de gemakkelijke), maar misschien een idee voor anderen ?

Mac

Maple suiker is zo duur omdat ze de siroop nog verder inkoken. Denk niet dat dat je gaat lukken met gewoon suiker.

Rocker zei:
We hadden vandaag een feestje van onze dochter, gingen knutselen bij de MMM-boerderij, en ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik genomen om even in dat winkeltje te kijken.. En ja hoor, ook daar kan je maple-syrop (maar ook suiker) gewoon halen, je hoeft het dorp er dus niet voor uit ;)
Dank je wel, daar gaan wij ook wel eens heen. Ga daar binnenkort dus shoppen.  :P

Kijk, dat is goed nieuws. Ook maar eens langs bij de mmm-boerderij

Terug
Bovenaan Onderaan