BasBQ
Beef en Steak

maatlepels in de aanbieding bij de ALDI

Ow....nu nog een Aldi zoeken :p
 
Haha....het is hier ook net Google, dank je Dominique :)

Er zit er ook in Z'meer en daar moet ik komend weekend toch in de buurt zijn, dus dan ga ik wel ff kijken. Rijswijk ligt net buiten de route.
 
Gescoord!!! :D
 
Je moet ze ook in de winkel halen!! :p
 
In de plaatselijke Aldi te Drunen was ook nog een setje op voorraad, dus deze laten "scoren" door Mevr. RedFox.
Ik heb al een paar spoon en cup setjes uit U.S.A. maar voor Euro 3,99 als back-up altijd handig, zo dacht ik (en ik had ook al even niets gekocht.....)
De tools zijn keurig uit RVS xyz123 gestampt, her en der nog een scherp kantje aan de maatbekertjes maar prijs/kwaliteit in orde.
De maatlepeltjes zijn qua inhoud conform "standard" , 1EL (15ml), 1TL (5ml), 1/2TL (2,5ml) en 1/4TL (1,25ml).
Bij de maatbekers is het afwijkend van de normaal gebruikte cup-maten.
De bekers zijn resp. 60ml, 80ml, 125ml en 165ml.
Dat zijn resp. ongeveer 1/4 cup, 1/3 cup, 1/2 cup en dan de grote afwijking: 165ml = ca 2/3 cup. (waar je 1 cup zou verwachten in de reeks)
Bij gebruik even opletten, of 2 x de 1/2 cup nemen als je 1 cup wilt doseren  :)
Overigens wordt op de verpakking ook niet gesproken over cups maar ml's dus wat dat betreft in orde.


maatlepelsetaldi1.jpg


maatlepelsetaldi2.jpg

 
RedFox zei:
In de plaatselijke Aldi te Drunen was ook nog een setje op voorraad, dus deze laten "scoren" door Mevr. RedFox.

Geert mag inmiddels zelf niet meer naar binnen wegens "bevooradings problemen".......  :))











Sorry hoor Geert, het is sterker dan ik... :-O
 
Nosmo zei:
RedFox zei:
In de plaatselijke Aldi te Drunen was ook nog een setje op voorraad, dus deze laten "scoren" door Mevr. RedFox.

Geert mag inmiddels zelf niet meer naar binnen wegens "bevooradings problemen".......  :))

Sorry hoor Geert, het is sterker dan ik... :-O
In mijn kennissenkring bevindt zich ook nog een Aldi chauffeur, die hoef ik maar te "what's appen", hij kijkt tijdens zijn dagelijkse bevoorradingsroute route in de andere filialen en de bestelling wordt door hem keurig bij de lokale Aldi te Drunen t.n.v. RedFox afgeleverd.
Logistiek dus niet voor ??n gat te vangen hier Piet  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan