Beef en Steak

M.R.Tiny

M.R.Tiny

Tondelzoeker
Goedenavond barbecue meesters!

Ik ben al jaren bezig met grillen op mijn webertje maar dit jaar ga ik het toch wat serieuzer aanpakken. Vandaar dat ik me heb aangemeld bij het genootschap.

Mijn vrouw en ik wonen in een klein huisje, met een keuken die daar bij past. Vandaar dat we, zodra het boven nul is veel buiten koken. Na lange tijd op een 'normale' barbecue gaan we binnenkort een kamado aanschaffen. (De ah actie vind ik erg interessant) Zodat we ook wat vaker grote stukken vlees en uitgebreide maaltijden kunnen klaarmaken.
Low&slow is iets waar ik nog niet veel ervaring mee heb dus ik hoop hier veel te kunnen lezen en leren.

Voor een openingspost is dit wel even zat, maar vragen staat natuurlijk vrij.

Hoi M.R.Tiny,
welkom bij het Genootschap.
Er zijn zoveel mensen die sinds de opkomst van de Kamado de Weber en andere ketel BBQ's als minderwaardig zien.
Terwijl het gewoon volwaardige en hele goede BBQ's zijn.
Dat voor L&S de temperatuurregeling bij Kamado's over het algemeen eenvoudiger is betekent niet dat de ketel BBQ's minder zijn.;):)

Laatst bewerkt:
Een hoop mede weberaars hier, dus dat moet goed komen.
Welkom!

Van harte welkom bij het Genootschap!

@Ewald bedoel ook zeker niet te zeggen dat het keteltje minderwaardig is. Heb er tot nu toe heerlijke gerechten mee klaar gemaakt. Maar ben wel van mening dat een kamado veelzijdiger is.

En dat mag ook wel voor die prijs!

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan