Beef en Steak

Lidl BBQ week

Edwin84

Pitmaster
Tip: nu BBQ week bij Lidl. Voor kleine prijsjes hebben ze gietijzeren pannen en platen. Maar ook een burger set voor 6 euro met een smasher, spatel en mini deksel.

Bbq borstels in soorten. En maten etc.

Mooi gerief.
Op de foto's gebruiken ze de smasher wel niet zoals het zou moeten😳 die burgers zijn nog een beetje te dik😀

Mooi gerief.
Op de foto's gebruiken ze de smasher wel niet zoals het zou moeten😳 die burgers zijn nog een beetje te dik😀
klopt maar voor smashburgers kan het wel goed zijn en ik zou het gewicht er gewoon oplaten liggen dan gaat deze niet bollen.

Ik ben vandaag even langs geweest.
Ik heb onder andere deze meegenomen, de variant met 6 spiezen. Gek genoeg hadden ze hem op 2 plekken in een net andere verpakking liggen, maar alles exact hetzelfde. De een voor 5 euro, de ander voor 4 euro.

De grote vraag is natuurlijk: past tie goed op de WGA.
Het antwoord is: ja hij is zeker goed bruikbaar op de WGA, maar net niet perfect. Zo moet je bijvoorbeeld het rooster erop laten liggen, omdat tie anders naar binnen kan schieten.
Opbergen in de WGA gaat perfect. Neemt amper ruimte in.
Al met al een prima aanwinst voor erg weinig geld.

2025-05-29 16.59.42.jpg
2025-05-29 16.59.48.jpg
2025-05-29 17.00.03.jpg
2025-05-29 17.01.12.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag even langs geweest.
Ik heb onder andere deze meegenomen, de variant met 6 spiezen. Gek genoeg hadden ze hem op 2 plekken in een net andere verpakking liggen, maar alles exact hetzelfde. De een voor 5 euro, de ander voor 4 euro.

De grote vraag is natuurlijk: past tie goed op de WGA.
Het antwoord is: ja hij is zeker goed bruikbaar op de WGA, maar net niet perfect. Zo moet je bijvoorbeeld het rooster erop laten liggen, omdat tie anders naar binnen kan schieten.
Opbergen in de WGA gaat perfect. Neemt amper ruimte in.
Al met al een prima aanwinst voor erg weinig geld.

Bekijk bijlage 76716Bekijk bijlage 76717Bekijk bijlage 76718Bekijk bijlage 76719
Ik heb hem al een paar jaar en heb destijds een lip op gelast , maar het zou ook met een moer en boutje kunnen.
Je wilt dan geen rooster moeten gebruiken, weer iets om schoon te maken wat niet nodig is

IMG_2408.png

IMG_2409.png

Netjes ik heb degene met vier spiezen. Ik ga deze ook halen. Bedankt voor de tip.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Terug
Bovenaan Onderaan