Beef en Steak

Lekker weekendje...

Ceriel

BBQ Junkie
Afgelopen weekend een familiedag BBQ gecombineerd met het oefenen voor Beer Fries & BBQ, waar Hilke en ik ten strijde zullen trekken  #:-S

Op het menu stonden oa Pulled Pork, Brisket, Ribs, kippedijen en worstjes.
Vrijdag rond middernacht begonnen met de Boston Butt en de brisket, de ribs op locatie afgegaard.
Dit was ook de eerste keer dat we met een bestickerde aanhanger over straat gingen...  B-)

Hierbij wat plaatjes:

De aanhangert, handig voor wedstrijden (Backcorner BBQ/BeterWordtHetNiet) en catering (Beckeman BBQ):

Brisket en Boston Butt van HomeMade:

Klaar voor de nacht:

Run verliep voorspoedig, vlees ingepakt en meegenomen naar de familiedag-locatie. Spulletje opbouwen en wachten op etenstijd.

Geen stress  :D

Aan tafel!

En zowaar de zon!

Op zondag naar Hoofddorp geweest om te mogen jureren tijdens Baseball&BBQ.

Vermoeiend, maar leuk weekend gehad!

Ziet er uit als een top weekend en die familie mag heel blij zijn met zulke catering. Gave aanhanger ook!

dat hadden jullie prima voor elkaar  :)

al dat mooie vlees, tjonge wat lijkt mij dat lekker.
Ik zou ook wel zo'n weekend willen hebben.

Vrg Hans

Mooi werk

Lekkere plaatjes Ceriel, ziet eruit als een top weekendje! Goed bezig geweest!

Nice Ceriel.
Je hebt je zaakjes goed voor elkaar zo te zien.

Dat zijn nog eens de betere weekendjes. En jullie zijn,ondanks het weer, het zonnetje buiten het huis B-)

chckstrk zei:
Hoe doe je zoiets als PP zo Ceriel? Je zet em rond middernacht op de Q, en pakt em smiddags in om mee te nemen lees ik, maar op wat voor temp pak je em dan in, en hoe lang heeft t dan op locatie nodig?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb het wedstrijdschema aangehouden, dus na middernacht op de Q, na 5 uur glaze erop, weer ruim een uur later inpakken en wachten tot-ie gaar is. Dan opnieuw inpakken en warmhouden. Even voor turn-in (in dit geval 15.30uur, tijdens wedstrijden 13.00 uur) uitpakken en pullen.
Hetzelfde geldt voor de brisket, deze ook warm houden tot aan turn-in time.

Ik vind het bij catering of demo's leuk voor de gasten om het vlees "live" te pullen/aan te snijden, zodat ze de oorspronkelijke vorm kunnen zien.

Wat lekkerrrrrfr!

Doen jullie goed zo, was een mooi weekend aan de foto's te zien.

Ik gebruik ook weleens een jas om warm te houden. Gaat ook goed, maar minder fraai als er een lekje is in je folie. Daarom is het het beste om niet je eigen jas te pakken :D

Terug
Bovenaan Onderaan