BasBQ
Beef en Steak

lekker gegeten de afgelopen dagen

 
 
 

maroc

Gemarineerd
Berichten
1.546
eerst op woensdag een kippetje in de spicey garlic rub van de lidl gezet en die donderdag lekker gegeten met aardappeltjes van de Q en een groene salade




het idee was om vrijdag een meatloaf te maken (inspiratie hier op gedaan) en daar hebben we roasted potatoes en bonen rolletjes bij gegeten


zag er best goed uit vond ik zelf


halverwege de voorgekookte boontjes met spek er bij



eet smakelijk (en dat hebben we echt gedaan bijna een kilo vlees met z'n vieren)


ik had mij overigens vergist en het met rundergehakt gedaan ipv half om half maar omdat ik hem op kerntemperatuur gaarde kwam het helemaal goed.
de roasted potatoes was een kant en klaar zakje van de lidl om uit te proberen. was helemaal niet slecht om er bij te gebruiken
 
heerlijk, is altijd leuk om dingen uit te proberen, en dan is er met een zakje van de Lidl niks mis
 
Het ziet er heerlijk uit, ik ben gek op meatloaf!
 
Ziet er lekker uit! Frieten of aardappel,partje ga ik ook een keer proberen. Hoe lang moeten die ongeveer?
 
Ener zei:
Ziet er lekker uit! Frieten of aardappel,partje ga ik ook een keer proberen. Hoe lang moeten die ongeveer?

Als je ze voor kookt zijn ze wel een keer klaar. Rauw reken ik op een uur en een kwartier tot anderhalf uur.
Eerst indirect en op het laatst even boven de kooltjes en af en toe omhusselen
 
Lekker Marco, en de Meatloaf komt hoger en hoger op de to-do-lijst
 
dat lust ik ook wel!
 
Mooi bordje, wat vind je van de spicey garlic rub ? Vind deze zelf nml best wel goed
 
Boldeagle zei:
Mooi bordje, wat vind je van de spicey garlic rub ? Vind deze zelf nml best wel goed

Te pittig voor mij op de kip, ik had hem laatst op ribbels gedaan en toen was hij echt top
 
Mooie maaltijd
 
Ziet er erg goed uit wij hebben van de week ook al twee keer meatloaf op en vinden het erg lekker maar wel machtig om te eten ik vind dat van die boontjes ook wel appart en hoe lang moeten deze er ongeveer op. ;D
 
Goed bezig geweest ;)
 
Hendrik Willem zei:
Ziet er erg goed uit wij hebben van de week ook al twee keer meatloaf op en vinden het erg lekker maar wel machtig om te eten ik vind dat van die boontjes ook wel appart en hoe lang moeten deze er ongeveer op. ;D

Ik kook ze even voor en dan doe ik ze er nog 20minuutjes bij op de Q ongeveer
 
Niks mis hoor met af en toe kant er klaar gebruiken, zolang het maar lekker is.
En dit ziet er wel lekker uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan