BasBQ
Beef en Steak

Lamsgyros ala Noskos

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Weinig foto's deze keer, dus ook maar weinig woorden. ;)

Gevlinderde lamsbout en kruidenmengsel tot een rollade geknoopt waar een slager tranen van in z'n ogen zou krijgen.
lamsgiros1.jpg


Grillen tot 72C kerntemperatuur.
lamsgiros2.jpg


Turks broodje met vleesch en home made tzatziki.
lamsgiros3.jpg


Volgende keer wat sterker kruiden, verder erg lekker.
 
Lekker Piet!

Ik had hem heel heftig in de kruiden gezet, mijn aantekening is wat minder de volgende keer :) Maar ik vond het vlees heerlijk, lekker knapperig van het spit af.
 
Omdat jij al waarschuwde had ik wat voorzichtig gekruid, ik denk een beetje te voorzichtig. :(
 
moet ook maar weer op die lange to do list  :)
 
Weinig foto's, maar wel van goede kwaliteit Piet.

Ziet er wel erg lekker uit  :)

Mac
 
Laat een slager maar tranen in zijn ogen krijgen, bij mij loopt het water spontaan in mijn mond.
Het zou eens lekker weer moeten worden er komt steeds meer op de to do lijst te staan
 
Ziet er (weer) heerlijk uit. Blijft op m'n lijstje...
 
Zo'n broodje lus ik ook wel op de vroege ochtend. 8)
 
Ziet er goed uit Piet.

Misschien dat ik het van het weekend ook maar weer eens ga maken. (als ik naar huis kan van het weekend)
De plannig is wat vol de laatste tijd, kom bijna niet aan BBQ'en toe :(
 
ziet er echt goed uit.. lamsbout.. hmm ook leuk om eens te proberen denk ik :D maar goed.. eerst maar de basics echt onder de knie hebben he :p
 
Lamsbout was voor mij ook een grote onbekende maar ik heb toch de stoute BBQ Shoes maar eens aangetrokken en het is me goed bevallen. Dit ga ik zeker vaker maken maar dan wel wat sterker gekruid.
 
Ziet er prima uit, ook de rollade ;). Had ik graag een broodje van geproefd.
 
Gevlinderde lamsbout en kruidenmengsel tot een rollade geknoopt waar een slager tranen van in z'n ogen zou krijgen.

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
maar hij was wel lekker en daar gaat het om ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan