Beef en Steak

Lampig Pannenrek IKEA

• Onderwerp starter Onderwerp starter prega
  • Startdatum Startdatum
Heeft iemand ervaring met de RVS Lampig Pannenrek van Ikea? Ik ga de roosters van mijn buitenkeuken vervangen en het spul van Ikea past precies erin. Ik ben benieuwd of het de hitte van de vlammen aankan

Geen ervaring mee, maar voor dat geld kun je het gerust proberen.

We hebben ze hier onder de pannen maar zijn erg ligt, lijkt me geen goed plan voor de Q.

Riestad zei:
We hebben ze hier onder de pannen maar zijn erg ligt, lijkt me geen goed plan voor de Q.

Zal wel van heel dunwandige buis gemaakt zijn, voor de BBQ zou ik altijd massief materiaal nemen. Veel steviger en het houdt veel meer warmte vast.
Ook even uitkijken net goedkoop RVS, mischien is het slechts RVS kleur. :-/

Heb hem ook in mijn bezit. Heb hem al een aantal keer gebruikt voor spareribs en hij werkt prima. Ik zou hem niet gebruiken met direct grillen maar voor indirect is het een prima dingetje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

roekenma

Tondelzoeker
Heeft iemand ervaring met de RVS Lampig Pannenrek van Ikea? Ik ga de roosters van mijn buitenkeuken vervangen en het spul van Ikea past precies erin. Ik ben benieuwd of het de hitte van de vlammen aankan

In een andere thread heb ik een alternatief aangedragen.

wij hebben van de lampig 3 kleine en 1 grote.
Je hebt het over het pannenrek he?
Volgens mij zitten hier wat posts tussen die denken dat je het hebt over de diy ribbetjes houder van ikea VARIERA..

De pannenrekjes werken perfect om je pannen op te zetten.
Ik zou er echt nooit een stuk vlees op bereiden door ze te gebruiken als een grill.
Hij voelt inderdaad hol van binnen, weegt niks.

Je ziet ze wel vaak in mijn posts voorbij komen.
Hier wat willekeurige foto's waar ze op te zien zijn;
ACtC-3fBfV9HisCt1cAbFe7f36pVJcPy8_aL9pQnvWfjg8t2XazJ4brv9XY3Tb6NC93UDKQQFGNtH5E19ljuhBMv-8KcMvy8R504YX1TRJ1EFfqTE2P6mVRTWrYvfnn_-3bg5JWhvaWsJXTanJ0kfdyRR4SYZQ=w1375-h916-no

ACtC-3cU39btuEBO55beSxUeMG_pEZhgYhKZbpOEEC3mJJoqGgAvce4uzxPTL0t0UIuwvx-n-dnUADuf9-BjzMm7Gl3hKxHM0IYsajgu0ws00pICMCskPXwvxyyeoiYGh9xjxt-vi0_QWe4ndlaVSMhgsTIZGQ=w1222-h916-no

ACtC-3f7vxT7BKyWrbVYCXLESYTYHlK7mNiCB5BCtO9N3ttFzXP3np0pKHyck71ILVw2ZlX-ZSqBMD9_M2r5Bi29gvEdQ3xH7sh16b0CeCKGAaYxIY0GIBvcS8Ash14iL71jr13eDbNVqQ7cr9Bb0AePqJXmYA=w687-h916-no

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan