BasBQ
Beef en Steak

Kopen of wachten

 
 
 

SpiKeY

Pitmaster
Berichten
537
Op dit moment zie ik veel Weber Master Touch GBS 57 complete aanbiedingen op het net. De vraag is nu: kopen of wachten op de nieuwe modellen van volgend jaar? Verwachten jullie verbeterpunten in de komende versies of zeggen jullie doen?

Alvast bedankt voor de feedback.
 
Ik zou nu kopen, tenzij je veel euro's meer wilt betalen voor een nieuwe kleur.
Je zou ook de tuincentra nog langs kunnen gaan, misschien dat daar nog een show-model staat. Hierop zit meestal 40% korting....
 
Ceriel +1
 
Nu lekker kopen met korting.
 
Waarom zou je wachten op een mogelijke verbetering als je nu een mooie aanbiedingen hebt?
Lekker nu eentje halen.
 
Ik zou wachten op het 2015-model, en dan tot het einde van de zomer als die in de aanbieding is. En dan nog even wachten op het vernieuwde 2016-model  :D
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe. ;) ik had het kunnen verwachten mrwolf :) 40% ben ik niet tegengekomen. Ik zal dit weekend even bij de Intratuin even kijken.
 
Zeker kopen met korting. Zo'n bbq gaat zo lang mee dat er nog een h???le hoop nieuwe modellen zullen komen in de tussentijd. Dan maakt 1 model eerder of later ook niet uit naar mijn mening.
De veranderingen zijn vaak nihiel en met een beetje handigheid DIY aan te brengen op je oudere ketel.
 
Wachten. Het BBQ seizoen is bijna afgelopen.













(Hihi)
 
Bij overvecht heb je in Boxtel ik weet niet hoe het bij andere overvechten is veel BBQ's met 50% korting.
Zelfs de gasmoddellen gaan weg voor een prikkie.
Ook veel accessoires voor 50% korting waaronder, handschoenen, schoonmaakborstels, boeken, sauskits (kwast met maatbeker), houtskoolroosters etc etc etc

Ik zat ook te twijfelen wat ik zou doen maar ben blij dat ik Januari een weber performer GBS heb gekocht.
De nieuwe modellen zijn namelijk even duur maar hebben een normaal en geen GBS rooster meer.
Met andere woorden minder voor hetzelfde geld.
Ook kreeg ik er toen nog een gratis hoes bij van 79,- en de prijs van de performer was 70 euro goedkoper dan dat hij nu is win win dus:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan