Beef en Steak

koolsla in RVS bak ja of nee

Sorry? Wat zeg je? Koolsla doet aluminium folie opeten?

Ik neem aan dat je bedoeld dat er zuren vrij komen die het aluminium aantasten? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar RVS wordt door de halve wereld gebruikt voor voedsel transport, dus lijkt me veilig.

Ben benieuwd naar een bron voor je "koolsla eet aluminium"

Ik doe de koolsla altijd in de grote ziplock zakken van Ikea. Voordeel is dat je hierin ook de sla, ui en de wortel eenvoudig kunt mengen door met de zak te schudden.
Daarna dressing erbij en de lucht eruit laten. Makkelijk te draaien is om de dressing in te laten werken.

Tijdens het buffet doe ik alleen de sla over in een chafing dish bak en laat het grootste deel van de dressing achter, of giet dit in een tweede zak koolsla (zonder dressing).

Er zijn nog geen gaten gevallen in de bakken  :)

Ceriel zei:
Ik doe de koolsla altijd in de grote ziplock zakken van Ikea. Voordeel is dat je hierin ook de sla, ui en de wortel eenvoudig kunt mengen door met de zak te schudden.
Daarna dressing erbij en de lucht eruit laten. Makkelijk te draaien is om de dressing in te laten werken.

Tijdens het buffet doe ik alleen de sla over in een chafing dish bak en laat het grootste deel van de dressing achter, of giet dit in een tweede zak koolsla (zonder dressing).

Er zijn nog geen gaten gevallen in de bakken  :)
Zo Ceriel das slim. Ga ik met de volgende verjaardag ook doen (2e weekend van juni). En makkelijk koel te houden ook. Dank voor deze slimme tip

Terug
Bovenaan Onderaan