Beef en Steak

Kloekie077

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kloekie077
  • Startdatum Startdatum
K

Kloekie077

Gast
Hi allen,

Mijn naam is Tom, ik ben 31 jaar oud en woonachtig in Venlo.

Sinds een jaar of 4 trots eigenaar van een Weber Kettle '47. In het begin de Q vooral gebruikt voor het 'ouderwets' grillen van worst, burger en filetlapje, maar sinds een jaar of 2 toch ook voor de wat meer culinaire gerechten.

In die 2 jaar dit forum al regelmatig gebruikt voor tips, ide?en en recepten en me vandaag dan ook maar eens aangemeld.

M'n beste gerechten tot nu toe waren de bacon fatty en de zelfgemaakte spareribs en het minst tevreden was ik over de BCC, vooral omdat die niet op het rooster bleek te passen en ik dus last minute nog onder in de 'ketel' aan de slag moest om hem daar neer te zetten.

Zometeen worden er pizza's bereid, het deeg heeft er al een 'reis' van 24 uur op zitten.

Hoi Tom, welkom bij het genootschap.
Tip 1: voor een BCC haal je het rooster er uit en plaats je het blik met de kip op het kolen rooster  ;)
Ruimte zat voor een lekkere Barnevelder.

Welkom!

Hans zei:
Hoi Tom, welkom bij het genootschap.
Tip 1: voor een BCC haal je het rooster er uit en plaats je het blik met de kip op het kolen rooster  ;)
Ruimte zat voor een lekkere Barnevelder.

Thnx. Zo heb ik het uiteindelijk opgelost. Had de BBC vaker bij een vriend hezien, op een '57 grill paste hij prima bovenop. Alleen de '47 bleek wat te klein.

Welkom!

Terug
Bovenaan Onderaan