Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer kolen lijkt me wel de oplossing. Probeer onderste schuif op een kier van 2mm ofzo te zetten. Topvent ook minimaal.
Als dan de steak warm is inpakken en dan alle schuiven open. Als de kamado ronde de 225 is doe ik zelf de steak erop leggen.
2 a 3 wokkels check, maar ik heb geen mandje. Ik denk denk dat ik laatste keer geen kolen meer heb toegevoegd voor het opstoken, gewoon alle schuiven volledig open, maar wellicht te weinig kolen over daarvoor.+1
Genoeg kooltjes (mandje minimaal 2/3 vol) en 2 a 3 wokkels. Hierdoor krijg je een mooi gelijkmatig vuur die goed te sturen is.
Doe ik zsmFoto`s van je opstelling (en) ? Helpt vaak de vraag te beantwoorden.
De deflector stenen passen toch enkel maar op onderste ring? Ik gebruik maar 1 halve maan met rooster erboven voor het trage gedeelte op 120 graden. Maar misschien haal ik die dan idd beter eruit bij het opstoken.Ik heb de KJC3 en ook daar past geen rooster op de onderste ring. Het is daar ook niet voor bedoeld. Mijn D&C heeft 3 etages en die van de KJC2 heeft er 2. Verder werkt het hetzelfde behalve dat de 3 iets hoger is.
De onderste ring zou ik ook niet gebruiken voor de deflector stenen aangezien je de boel dan bijna afsluit.
Gewoon het x rack gebruiken op de onderste etage werkt beter.